Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@08:54:17 GMT

جاذبه های گردشگری سه مقصد محبوب گردشگران

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۱۸۳۱

جاذبه های گردشگری سه مقصد محبوب گردشگران

در ادامه می توانید جاذبه های گردشگری 3 مقصد محبوب گردشگران را که توسط سایت "سفر باتو " آماده شده است را بخوانید.

جزیره پالم دبی

جزیره پالم جمیرا دبی که در منطقه ی پالم جمیرا در دبی واقع شده است یکی از مهمترین دست ساخته های بشر است که توانسته در بین 8 شگفتی جهان قرار گیرد برای ساخت آن پروژه های عظیمی انجام گفته شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جزیره به شکل درخت نخل تعبیه و ساخته شده است

جزیره پالم جمیرا دبی در تور دبی  از باشکوه ترین بخش های دبی است که به شدت مورد توجه گردشگران در سراسر جهان است و سالانه تعداد بیشماری از گردشگران از همه جای جهان از آن بازدید می کند. بخش هلالی این جزیره در اطراف آن وجود دارد که به طور کامل این جزیره را احاطه کرده است. این سازه دست ساخته بشر توانسته است شگفتی آر باشد برای آنکه جزیره پالم جمیرا دبی طبیعی به نظر برسد برای ساخت آن مواد و مصالح بسیاری از جمله ماسه از کف اقیانوس آورده شده است. معماری فوق العاده ای برای ساخت آن در نظر گرفته شده است به همین دلیل امروزه در همه ی تور دبی می توان برنامه های ویژه ای را برای بازدید از آن مشاهده کرد . مگر می شود به دبی سفر کرد و بدون بازدید این سازه ی بی نظیر و باشکوه برگشت؟ 

علاوه بر روزهای بی نظیر و باشکوه ، شب ها ی چشمگیری نیز در این جزیره در انتظار شما است. شما می توانید در طول شب در زیر موسیقی های زنده در سواحل جزیره پالم جمیرا دبی لحظات به یاد ماندنی را برای خود ثبت کنید. قبل از سفر به این جزیره حتما سعی کنید لیستی از مکان های دیدنی را فراهم کنید که در طول اقامت از آن ها بازدید کنید البته اگر تور دبی را برای سفر انتخاب کنید مسئولان تور دبی اقدامات مربوطه را به جای شما انجام خواهند داد. این جزیره جزو 8 امین شگفتی جهان در نظر گرفته می شود در ادامه به برخی از عجایب آن اشاره شده است. دلیل وجود هلال نیز بسیار پیش بینی شده است که به عنوان یک موج شکن عمل کرده و از جزیره در برابر موج های شدید اقیانوس حفاظت کند.

معروفترین پارکهای مالزی

کشور مالزی با دارا بودن جاذبه های گردشگری بسیار در جنوب شرقی آسی واقع شده است که به دلیل شرایط آب و هوایی در تمام طول سال پذیرای گردشگران بی شماری از سراسر جهان است مالزی همچنین طی سالهای اخیر سرمایه گذاری زیادی از جمله ساخت و ساز مکان های تفریحی برای جذب گردشگر انجام داده است پارک های تفریحی یکی از مکان هایی است که این کشور در جهتجذب گردشگر بر روی آنها سرمایه گذاری کرده است چرا که به دلیل شرایط آب و هوایی در تمام طول سال می توان از آن بهره برداری کرد

پارک لگولند

یکی از مشهورترین این پارک های تفریحی "لگولند" شهر جوهوردر تور مالزی  است. لگولند مالزی اولین شهر بازی بین المللی مالزی است که در شهر نوساجایا ایلت جوهور در مساحتی با وسعت هفتاد و پنج هکتار و با بیش از چهل نوع امکان تفریحی در سال دو هزار و دوازده میلادی ساخته شد. این شهر بازی اولین شهر بازی لگولند در آسیا و ششمین در جهان است. لگولند سی و چهار شعبه در جهان دارد اما استقبال آسیایی ها از این شهر بازی در مالزی باعث شده است تا مالزی به عنوان اولین میزبان آسیایی لگولند معرفی شود. لگولند مجموعه ای است شامل مکان های تفریحی، هتل ها، بازار های سنتی و مراکز خدماتی است. این پارک جهانی به هفت منطقه مختلف تقسیم شده و هر منطقه برای مقطع سنی خاصی در نظر گرفته شده است بخش هایی همانند برنامه های نمایشی و پارک آبی نیز برای تفریح همه سنین در خانواده مناسب است. در قسمت مینی لند بناهای مشهور آسیا همچون برج پتروناس مالزی و تاج محل هند با لگو ساخته شده اند.

پوتری هاربر فمیلی

یک تم پارک یا همان مجموعه پارک های تفریحی دیگر نیز در شهر جوهور واقع شده است محبوبیت زیادی برخوردار می باشد. مجموعه پوتری هاربر فمیلی یا رد لیتل کیوب یک پارک تفریحی خانوادگی به شمار می آید که کودکان به همراه خانواده هایشان می توانند در آنجا ساعات خوشی را با بازی های متنوع سپری کنند. بازی های این پارک بر اساس داستان های سریل های کودکانه برای سرگرمی بچه ها ساخته شده است. همچنین این مکان که تنها بیست و پنج دقیقه با سنگاپور فاصله دارد دارای یک مرکز خرید و بخش غذاخوری است.

معروف ترین پارک های پاتایا

به گزارش سفر باتو ، معروف ترین پارک های پاتایا در تور تایلند همواره مورد توجه گردشگران در سراسر جها بوده است به گونه ای که در تور تایلند شما همواره می توانید برنامه ای برای بازدید از معروف ترین پارک های پاتایا را مشاهده کنید . بیشتر این پارک ها به ساحل نزدیک بوده و از آن ها به عنوان پارک آبی یاد می شود

اگر قصد سفر به این شهر را دارید چه با تور تایلند چه به صورت تنهایی حتما فرصت بازدید از پارک های موجود در این شهر را از دست ندهید. معروف ترین پارک های پاتایا همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است زیرا با توجه به نزدیکی به ساحل این مکان ها چشم انداز فوق العاده ای نیز دارند.  معروف ترین پارک های پاتایا به راستی ازرش دیدن را دارند به همین دلیل در تور تایلند همیشه مسئولان تور در نظر دارند که بازدید از چنین پارک هایی را برای گردشگران از دست ندهند.

پارک آبی پاتایا

پارک آبی پاتایا از معروف ترین پارک های پاتایا می باشد بد نیست بدانید که 21 وسیله‌ی تفریحی و 3 استخر بزرگ را می توان در این پارک ابی مشاهده کرد.  اگر چه در این شهر پارک های بسیار وجود دارد و بسیاری از آن ها نیز به عنوان پارک های آبی در نظر گرفته می شود ولی پارک آبی پاتایا یک جایگاه ویژه ای دارد که مورد محبوبیت بیشتر آن گردیده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گردشگری مقصد گردشگری دبی تایلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه با استفاده از ظرفیت‌ گردشگری باید متحول شود

نماینده مردم سنقر و کلیایی گفت : استان کرمانشاه از نظر تاریخی، طبیعی، فرهنگی، گردشگری ، خوراک و نیز صنایع دستی جاذبه‌های بسیاری دارد که می‌تواند گردشگران داخلی و خارجی را به خود جذب کند .

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی کیا امروز _چهارشنبه هشتم فروردین در حاشیه بازدید از دبیرخانه ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه، با بیان اینکه کرمانشاه ظرفیت‌های بسیار بزرگی در حوزه گردشگری دارد که می‌تواند آن را از سایر استان‌های کشور متمایز کند، اظهار کرد: در این استان از نظر تاریخی، طبیعی، فرهنگی، گردشگری خوراک و نیز صنایع دستی و … جاذبه‌های بسیاری داریم که می‌تواند گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به کرمانشاه بکشاند.

وی افزود: در حوزه تاریخی تاق بستان، بیستون، معبد آناهیتا و بقعه مالک، در حوزه طبیعی غار قوری قلعه، سراب نیلوفر و آبشار پیران، در حوزه فرهنگی آداب و رسوم غنی مردم این دیار و در حوزه خوراک غذاهای بومی متعدد تنها بخش کوچکی از جاذبه‌های استان به شمار می‌روند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس تصریح کرد: در بحث صنایع‌دستی در این استان سه شهر ملی گلیم (هرسین)، تنبور (دالاهو) و گیوه (نودشه) و نیز دهکده ملی سازهای سنتی (فش) وجود دارد و قابلیت‌های زیاد دیگری در سایر رشته‌های صنایع‌دستی داریم که هرکدام می‌تواند در ایران به یک برند تبدیل شود.‌

وی با تاکید بر اینکه کرمانشاه می‌تواند از طریق گردشگری تحولی در اقتصاد خود بهوجود آورد، عنوان کرد: کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است و از طرفی وجود ۳۷۱ کیلومتر مرز زمینی مشترک با کشور عراق این فرصت را در اختیار ما قرار داده تا بتوانیم از کشور عراق گردشگران زیادی را به سمت استان خود جذب کنیم.

حسینی کیا خاطرنشان کرد: حوزه گردشگری این قابلیت را دارد که از طریق آن اشتغال‌زایی خوبی را برای استان داشته باشیم، استانی که همواره از نظر آمار اشتغال با چالش‌های بسیاری مواجه بوده‌است.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که نگاه مجلس شورای اسلامی به حوزه میراث فرهنگی و گردشگری چگونه خواهد بود، گفت: مجلس نگاه مثبتی به حوزه میراث فرهنگی دارد و در این راستا در حوزه ایجاد زیرساخت‌ها، تسهیلگری و صدور مجوز و اعتبارات توجه خاصی به میراث‌فرهنگی و گردشگری خواهد داشت.

کد خبر 739789

دیگر خبرها

  • توسعه جاذبه‌های گردشگری با مشارکت بخش خصوصی
  • بازدید بیش از ۴۳۹ هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری قزوین
  • «فلک‌الافلاک» و «بیشه» در صدر بازدید گردشگران نوروزی لرستان
  • ۱۰ هزار نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان لنگرود بازدید کردند
  • کرمانشاه با استفاده از ظرفیت‌ گردشگری باید متحول شود
  • ورود روزانه حدود ۷۴ هزار گردشگر به قشم
  • شهرستان خانمیرزا مقصد سفر مسافران و گردشگران نوروزی
  • بازدید ۵۸ هزار و ۴۷۳ نفر از قلعه فلک الافلاک
  • مجتمع فرهنگی، موزه‌ای شهدای رامسر مقصد گردشگری
  • جاذبه های گردشگری پاتاوه میزبان گردشگران نوروزی