Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در دیدار مردمی مسئولین قضائی دادگستری استان تهران به مشکلات حقوقی ۶۰ نفر از مراجعین رسیدگی شد. تاریخ انتشار: 15:08 - 13 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۷۳۲۷ به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، نشست مشترک مسئولین قضائی استان تهران در قالب دیدار مردمی در سالن اجتماعات واقع در طبقه همکف مجتمع قضائی امام خمینی (ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بر اساس این گزارش: در این دیدار صمیمی به مشکلات حقوقی تعداد ۶۰ نفر از شهروندان محترم در زمینه‌های مختلف قضائی از جمله تسریع در رسیدگی، تسریع در اجرای احکام، اعطاء مرخصی به زندانیان و... در محدوده مقررات قانونی رسیدگی بعمل آمد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری تهران مجتمع قضایی امام خمینی اعطای مرخصی به زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان در دستور کار مجلس

رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقاء امنیت آنان در برابر سوءرفتار در دستور کار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد.

روح‌الله متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس، دستور کار نمایندگان در جلسه علنی را به شرح زیر قرائت کرد:

- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه تجارت
- گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح اصلاح ماده 104 قانون مجازات اسلامی
- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح یک فوریتی اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز
- گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی
- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در دادگستری قزوین
  • متفاوت بودن روشن‌گران افکار عمومی با تهدیدکنندگان امنیت روانی
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری قزوین
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان
  • دادرسی‌های قضایی در همه حوزه‌ها الکترونیکی می‌شود
  • مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت
  • به درخواست های 68 نفر در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری گلستان رسیدگی شد
  • لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان در دستور کار مجلس
  • ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستورکار مجلس