Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@13:07:45 GMT

۲۵ شهریور، اعلام نتایج آزمون سراسری

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۱۹۳۳

۲۵ شهریور، اعلام نتایج آزمون سراسری

نتایج نهایی آزمون سراسری (کنکور) سال ۱۳۹۸ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دوشنبه ۲۵ شهریور اعلام می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفت: نتایج از طریق درگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می‌شود.  
حسین توکلی افزود: پذیرفته شدگان باید براساس اطلاعیه‌ای که همزمان با انتشار اسامی در این درگاه اینترنتی منتشر می‌شود برای نام نویسی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی روز‌های پنج شنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیر برگزار شد.
در این آزمون بیش از یک میلیون و ۱۱۹ هزار داوطلب نام نویسی کردند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آزمون سراسری کنکور اعلام نتایج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد

نتایج آزمون رشته‌های بخش معارفی و رشته‌های حفظ از بخش آوایی و رشته‌های حفظ و معارف از بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،نتایج آزمون رشته‌های بخش معارفی و رشته‌های حفظ از بخش آوایی و رشته‌های حفظ و معارف از بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور اعلام شد.

آزمون مجازی ۸ رشته از بخش معارفی و ۲ رشته از بخش‌های نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و ۴ رشته حفظ از بخش آوایی ۲۷ و ۲۸ فروردین برگزار شد.


از بین شرکت کنندگان افرادی که بالاترین نمرات را کسب کردند؛ با توجه به ظرفیت پذیرش در مرحله سراسری، به عنوان راه یافتگان به مرحله سراسری شده اند.

گفتنی است تاریخ و نحوه برگزاری آزمون در بخش معارفی و بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه مرحله سراسری متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی این معاونت، برگزیدگان در رشته‌های حفظ از بخش آوایی در مرحله سراسری به صورت حضوری و در قالب آزمون شفاهی به رقابت می‌پردازند.

شایان ذکر است، بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور، دانشگاه کردستان میزبان مرحله سراسری این جشنواره خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری اندیشیده شده است
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق كشور اندیشیده شده است
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است
  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • نتایج آزمون استخدامی معلمان منتشر شد | جزئیات مراحل چهارگانه بررسی مدارک، معاینه پزشکی، ارزیابی تکمیلی و گزینش | اعلام مدارک مورد نیاز
  • ۳۲۷ هزار نفر کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار اعلام شد