Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار کرد:فرهنگیان از مطالبات معوقی رنج می‌برند در این راستا خبر خوش من به آن‌ها این است که موضوع پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان که از ابتدای شهریور آغاز شده است، تا پایان شهریورماه و در نهایت ابتدای مهرماه پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ارتباط خانواده و مدرسه به معنای کمک مالی به مدرسه نیست،افزود: این ارتباط کمک می‌کند فرآیند تربیت دقیق‌تر و بهتر انجام شود.

او ادامه داد: روز گذشته برنامه‌ام را بصورت کتبی و شفاهی ارائه کردم؛ الان مهمترین کار مطرح، برگزاری شایسته بازگشایی مدارس است؛ چراکه در آستانه مهر هستیم و همه همکارانم تلاش و تکاپو دارند تا بازگشایی مدارس، با شکوه بیشتر برگزار شود.

حاجی میرزایی خاطر نشان کرد:در برنامه‌هایم اشاره کردم که ما باید به ارتباط بین خانه و مدرسه توجه کنیم. الان خانواده‌ها را مخاطب قرار می‌دهم که کمتر از دو هفته دیگر فرزندان شما راهی مدرسه می‌شوند و باید ارتباط خانواده و مدرسه افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید:سود بازرگانی برخی اقلام وارداتی صفر می‌شود/ مردم باید تغییرات مدیریتی در «ایران خودرو» را حس کنند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی هیئت دولت ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۲۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق فروردین ماه بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق طبق مصوبه هیئت دولت همراه با ۲۰درصد افزایش، امروز پرداخت می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جعفر امیرآبادی‌زاده با اعلام خبر واریز حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل و پیگیری‌های صورت گرفته براساس تصویب نامه شماره 3034 مورخ 14فروردین ماه 1403 هیئت وزیران امروز (چهارشنبه 29فروردین ماه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

اجرای رتبه‌بندی برای 5306 بازنشسته دیگر آموزش و پرورش

امیرآبادی‌زاده تاکید کرد: پیگیری و هماهنگی‌های زیادی انجام شد تا افزایش مصوب هیئت وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود، در زمان واریز حقوق‌ها نیز عملیاتی شود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارهایی که فکرش را هم نمی‌کنید، اما عمرتان را زیاد می‌کنند
  • تجلیل از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان
  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • لزوم همکاری بیشتر بانک‌های همدان در پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری
  • زمان پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان مشخص شد
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • مجرمان سایبری در کمین بازنشستگان
  • پاداش منچستریونایتد به کوبی مینو؛ قرارداد جدید با حقوق بیشتر