Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@10:50:00 GMT

هشدار رهبر انصارالله یمن به امارات

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۲۲۷۹

هشدار رهبر انصارالله یمن به امارات

به گزارش فارس، «عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله، امارات را نصیحت کرد که در راستای منافعش در زمینه پایان حملات به یمن صادق باشد.

بر اساس گزارش وبگاه «انصارالله»، الحوثی گفت: نصیحت من به امارات این است که برای منافع خود صادق باشد وضعیت کنونی (حملات به یمن) در سطح اقتصادی و تمام سطوح برای این کشور خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر انصارالله تأکید کرد: ادامه حملات و اشغال کشور ما خطرات بسیاری برای امارات دارد که مسؤولیت آن بر عهده این کشور است؛ بار دیگر نصیحت می‌کنیم که در این رویکرد (پایان دادن به جنگ یمن) جدی باشد و این موضع صحیحی است که از تمام کشورهای ائتلاف عربی انتظار آن را داریم.

عبدالملک الحوثی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به هدف قرار گرفتن پالایشگاه «الشیبه» نیز اشاره کرد.

ارتش یمن 26 مردادماه از بزرگ‌ترین حمله پهپادی به اهدافی سعودی در عمق 1200 کیلومتری خاک عربستان خبر داد و گفت که پایگاه نفتی «الشیبه» در جنوب شرق عربستان را هدف قرار داده است.

این عملیات یمنی‌ها که با استفاده از 10 فروند پهپاد صورت گرفت از بزرگترین حملات پهپادی تاریخ یمن به بزرگترین منبع ذخایر استراتژیک نفتی عربستان سعودی محسوب می‌شود که با توجه به وسعت، حجم و برد این حملات، تحول شگرفی در طول جنگ یمن به شمار می‌آید.

طی ماه‌های اخیر گزارش‌هایی مبنی بر قصد امارات برای پایان دادن به جنگ یمن منتشر شده اما در واقعیت، نیروهای مورد حمایت امارات در جنوب یمن با نیروهای دولت مستعفی درگیر شده‌اند و بر سر تصاحب این شهرها می‌جنگند. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، رزمایش نظامی مشترک تحت عنوان «پرچم صحرا» با مشارکت ۱۰ کشور آسیایی و اروپایی به همراه آمریکا در امارات متحده عربی آغاز شد.

پایگاه خبری «ارم نیوز» روز دوشنبه گزارش داد که رزمایش نظامی امارات متحده عربی با عنوان «پرچم صحرا» با مشارکت کشورهای منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای شامل ترکیه، عربستان، عمان، کویت، آمریکا، کره‌جنوبی، فرانسه، انگلیس و آلمان آغاز شد.

وزارت دفاع امارات با انتشار بیانیه‌ای ضمن اشاره به هدف از برگزاری این رزمایش که ارتقای عملکرد و آمادگی رزمی کشورهای شرکت کننده عنوان شده است، اعلام کرد: ورود نیروهای هوایی از کشورهای مختلف دوست به امارات تکمیل شده و پایان یافته است.

این رزمایش ۲۵ روز ادامه خواهد داشت.

پیشتر، وزارت دفاع امارات متحده عربی نیز در توئیتر اعلام کرد که این رزمایش با هدف افزایش دادن آمادگی رزمی و تبادل تجربه‌های نظامی میان نیروهای کشورهای شرکت کننده برگزار می‌شود.

رزمایش «پرچم صحرای ۸» ماه مارس گذشته با مشارکت بین‌المللی در امارات متحده عربی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • هشدار جدی عربستان درباره حج
  • هشدار به زائران حج عمره | این ۱۴ قلم دارو در عربستان ممنوع است
  • گزارش تصویری | دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • رهبر حزب اصلاح یمن درگذشت
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه