Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@19:12:38 GMT

مایکل اوون: کاپلو یک آشغال بود

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۲۶۰۵

مایکل اوون: کاپلو یک آشغال بود

مهاجم پیشین تیم ملی انگلیس در یک اظهار نظر تند اعلام کرد سرمربی ایتالیایی یک آشغال بود.

به گزارش مشرق، مایکل اوون در مصاحبه با میرر برای معرفی کتاب جدیدش به نام "زندگی من، زمان من،" اظهارات تندی علیه فابیو کاپلو داشت. مهاجم پیشین لیورپول گفت: دوران ورزشی‌ام را در انگلیس به پایان رساندم اما آن دلیلی نیست که کاپلو را یک آشغال می‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که به تیم ملی ملحق شد تا نخستین تمرین برگزار شود، نکته‌ای که ابتدا توجه‌مان را جلب کرد سختگیری در رابطه با غذا بود. دومین نکته این بود که حتی یک کلمه انگلیسی نمی‌دانست. همه به هم نگاه می‌کردیم. من فکر می‌کردم چگونه این سرمربی می‌خواهد ما را هدایت کند؟ نمی‌دانستم فدراسیون فوتبال انگلیس با چه هدفی یک سرمربی را انتخاب کرده که انگلیسی بلد نیست.

بیشتر بخوانید:

فوتبالیست‌هایی که در اوج تمام شدند +عکس

بازیکن پیشین تیم ملی انگلیس یکی از خاطراتش را با سرمربی ایتالیایی به یاد آورد. کاپلو او را روی نیکمت گذاشت و ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پایانی بازی به میدان فرستاد. اوون در این رابطه اظهار کرد: رسانه‌ها مدام از من می‌پرسیدند چرا این اتفاق افتاد و من چه می‌توانستم بگویم؟ آنها متوجه شده بودند که خوشحال نیستم. به آنها گفتم کاپلو به من چیزی نگفته چون انگلیسی بلد نیست.

او افزود: احساس می‌کردم کاپلو بر این باور بود که به عنوان سرمربی یک چیز را تغییر دهد و آن، دوران مایکل اوون بود. او تنها دوران یک بازیکن ملی‌پوش را خدشه دار نکرد بلکه به یکی از کم‌اثرگذارترین سرمربیان تاریخ انگلیس تبدیل شد. او یک آشغال بود. کاپلو یک ضربه سنگین به دوران من و فوتبال انگلیس بود و من تاوانش را دادم.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان فابیو کاپلو سرمربی تیم ملی انگلیس لیورپول مایکل اوون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی

کارنامه دوران حرفه‌ای سیمونه اینزاگی قابل توجه است

طرفداری | سیمونه اینزاگی بالاخره اسکودتو را با اینتر فتح کرد تا به عنوان سرمربی نیز قهرمانی در سری آ را تجربه کند.

اینتر برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شد. به گزارش Squawka، سیمونه اینزاگی اکنون هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی قهرمانی در تمام رقابتهای مهم فوتبال ایتالیا را تجربه کرده است:

اینزاگی در دوران بازی 1 قهرمانی در سری آ 3 کوپا ایتالیا 1 سوپرکاپ ایتالیا اینزاگی در دوران مربیگری 1 قهرمانی در سری آ 3 کوپا ایتالیا 5 سوپرکاپ ایتالیا اینزاگی تجربه قهرمانی در مهم ترین رقابت های ایتالیا هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سرمربی را دارد

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • اولین سفر وزیر انگلیسی به قرقیزستان با طعم دخالت
  • انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد
  • نخستین سفر وزیر انگلیسی به قرقیزستان با طعم دخالت
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی