Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@21:44:12 GMT

ارزان‌ترین بازارهای قشم در تور قشم بهمن ۹۸

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۲۶۱۱

ارزان‌ترین بازارهای قشم در تور قشم بهمن ۹۸

قشم از زیباترین جزیره‌های ایران است که در کنار طبیعت شگفت‌آورش، مراکز خرید وسوسه‌انگیزی دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کی سفر، حال که تصمیم گرفته‌اید به قشم سفر کنید می‌توانید از پیشنهادات دوستانه کی‌سفر، برای جاهای دیدنی یا خرید پرواز تهران قشم، پرواز مشهد قشم، .. و یا تور قشم بهمن ۹۸ و رزرو هتل بهره ببرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما صفای خرید از قشم را نمی‌شود در این سفر از دست داد؛ چرا که معمولا قیمت اجناس ارزان‌تر از باقی شهرها است. برای برخی از مسافران قشم، خرید کردن در واقع شغل و کارشان محسوب می‌شود و برای برخی نیز تفریح و صرفا خرید مایحتاج است. اگر از دسته اول باشید بهترین فصل سفر به قشم برای خرید، فصل‌های گرم سال است که هم مراکز خرید خلوت‌تر است هم فروشگاه‌ها تخفیف‌های بیشتری می‌گذارند. با ما همراه باشید تا چندتا از بهترین مراکز خرید قشم را با شما در میان بگذاریم.

بازار قدیم قشم:

اگر بخواهید جریان زندگی، فرهنگ و آداب و رسوم مردم یک شهر را ببینید اولین پیشنهاد بازار قدیم آن دیار است که قشم نیز ازین قضیه مستثنی نیست. بازار قدیم قشم از سال ۱۲۹۰ در این جزیره دایر است و بیشتر، محل خرید اهالی بومی بوده اما این روزها بسیار مورد توجه گردشگران هم قرار گرفته است.اگر بخواهید یک سوغاتی رنگارنگ و سنتی از قشم به یادگار ببرید بازار قدیمی محل مناسبی برای خرید شلوارهای گلابتون دوزی شده، برقع، پارچه‌ها و شال‌های رنگارنگ سنتی است. همچنین می‌توانید در این بازار کالاهایی مثل لباس، کفش و صندل، ساعت، لوازم خانگی، زیورآلات دریایی، لوازم آرایشی بهداشتی و هر آنچه را که در نقاط مختلف شهر پیدا نمی‌شوند، را بخرید؛ البته نیاز است حوصله و روحیه چانه زدن داشته باشید. مسافران باتجربه بازار قدیم را برای خرید کیف و کفش ارزان و مرغوب پیشنهاد می‌کنند. بازار قدیم قشم در میدان امام خمینی، خیابان شهید منتظری و جنب بانک کشاورزی واقع شده است.

سیتی سنتر:

اگر دنبال برندها باشید سیتی سنتر بهترین پیشنهاد است. این مرکز تجاری دو فاز ۱و ۲ دارد که با یک دالان به صورت پل هوایی به هم متصل می‌شوند. در خیابان بین این دو فاز دریا قرار گرفته و در ساخت و معماری این ساختمان از آخرین متدهای استفاده شده است. در کل دست‌تان برای خرید در سیتی سنتر حسابی باز است؛ از کیف و کفش و لباس و سیسمونی گرفته تا موبایل و لوازم خانگی و لوازم آرایشی در این مجتمع یافت می‌شود. البته قیمت این‌جا آنچنان ارزان نیست. سیتی سنتر در خیابان ولی‌عصر به سمت بلوار دریا واقع شده است و هتل‌های نخل زرین و هتل آپارتمان سفیر قشم در نزدیکی آن قرار دارند.

بازار بین‌المللی ستاره:

بسیاری از گردشگران، تا اسم بازارهای قشم می‌آید، مجتمع ستاره اولین مرکز خریدی است که از آن یاد می‌کنند. این معروف و محبوب بودن از آن‌جاست که از قدیمی‌ترین مراکز خرید ساخته شده در قشم است و جنس‌هایش با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب عرضه می‌شود. هرچه بخواهید در این مرکز خرید پیدا می‌شود. در ۳ طبقه‌ی این مجموعه ۶۴۱ مرکز خرید وجود دارد. پسوند بین‌المللی از جهت حضور نمایندگی‌های لوازم خانگی مثل سامسونگ، ال‌جی، سونی، جی وی سی، تفال و ... و وجود لوازم آرایشی بهداشتی مثل نیوا، کلیون، آرکانسیل به این بازار داده شده است. لازم به ذکر است، معمولا بازار ستاره پیشنهاد مسافران و اهالی جزیره برای خرید عطر و ادکلن مرغوب با قیمت مناسب و خرید لوازم خانگی است. این مجتمع تجاری در خیابان ولی‌عصر قشم قرار دارد.

بازار پردیس:

مرکز خرید پردیس ۴ طبقه دارد که فقط دو طبقه اول بازار و طبقه ۳و۴ مسکونی است و دقیقا روبه‌روی بازار ستاره قرار گرفته و یکی از مراکز خرید قدیمی قشم است. مسافران معمولا برای خرید لباس خصوصا لباس مجلسی، پردیس را در گزینه اول خود قرار می‌دهند. رستوران مجتمع در طبقه سوم آن قرار گرفته پس اگر مایل بودید نهار را در پردیس میل کنید باید به طبقه سوم بروید.

بازار خلیج فارس:

مرکز خرید خلیج‌فارس مانند بازار پردیس ۴ طبقه دارد که طبقه همکف و اول مرکز خرید و طبقه سوم مسکونی و طبقه چهارم رستوران بازار است. این مرکز خرید سمت چپ مجتمع ستاره قرار گرفته و نسبت به باقی بازارهای نام برده، کوچک‌تر است و در کل ۸۰ فروشگاه دارد. این بازار برای خرید ظروف آشپزخانه و  لباس‌های ارزان قیمت محل مناسبی است.

بازار درگهان معدن پوشاک ارزان:

برای خرید ارزان، بهترین جا درگهان هست. درگهان در فاصله کمی نسبت به قشم واقع شده و یکی از بنادر این جزیره است. همان‌طور که گفتیم بازار درگهان به پوشاک‌ ارزانش معروف است، بنابراین در سفر به قشم، لذت خرید ارزان و با کیفیت از بازارهای درگهان را از خود دریغ نکنید. اگر عمده می‌خواهید بازار سنتی بهتر است. اگر هم خرده خرید دارید پاساژ دو دلفین و دریا قیمت مناسب و اجناس خوبی دارند. در این بازارها باید حوصله کنید و خوب بگردید تا جنس خوب را پیدا کنید وگرنه خرید اجناس تقلبی بدجور حالتان را می‌گیرد. اگر شما هم مزه خرید ارزان همواره زیر زبانتان هست و دنبال پوشاک ارزان درگهان هستید پیشنهاد می‌کنیم یک سری به فروشگاه مانگرو که فقط در زمینه لباس‌های زنانه ارزان قیمت کار می‌کند، بزنید. در کل قیمت‌های درگهان نسبت به تهران نصف و یا حتی تا ۶۰% ارزان‌تر تمام می‌شود. در عین حال قیمت‌های اجناس در درگهان خیلی مناسب‌تر از قشم است. بازار درگهان بیشتر برای خرید عمده مناسب است که از پوشاک تا لوازم برقی را شامل می‌شود. شما در بازار صدف می‌توانید وسایل برقی مورد نیاز خود را بخرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تور قشم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، قیمت انواع برنج اعلام شد.

قیمت انواع برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار به شرح ذیل است؛

هر کیلوگرم انواع دودی پر محصول غیرتنظیم بازار ۹۳ هزار تومان

هر کیلوگرم هاشمی غیرتنظیم بازار ۱۱۵ هزار تومان

هر کیلوگرم دمسیاه غیرتنظیم بازار ۱۱۵ هزارتومان

هر کیلوگرم شیرودی غیرتنظیم بازار ۸۱ هزار تومان

هر کیلوگرم طارم اصل غیرتنظیم بازار ۱۱۵ هزار تومان

هر کیلوگرم فجر غیرتنظیم بازار ۹۲ هزار تومان

هرکیلوگرم قهوه‌ای غیرتنظیم بازار ۹۴ هزار تومان

هرکیلوگرم معطر ایرانی سایر انواع (گرده، چمپا، عنبر بو …) غیرتنظیم بازار ۷۶ هزار تومان

هر کیلوگرم ندا غیرتنظیم بازار ۴۸ هزار تومان

هرکیلوگرم نیمدانه پر محصول غیرتنظیم بازار ۳۸ هزار تومان

هرکیلوگرم نیمدانه معطر غیرتنظیم بازار ۶۱ هزار تومان

هرکیلوگرم وارداتی پاکستانی غیرتنظیم بازار ۳۸ هزار تومان

هرکیلوگرم هندی وارداتی دانه بلند ۱۱۲۱ غیرتنظیم بازار ۵۲ هزار تومان

هرکیلوگرم وارداتی هندی دانه بلند غیرتنظیم بازار برندهای طبیعت، محسن، مژده و غیره ۶۲ هزار تومان

کد خبر 6087548

دیگر خبرها

  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • بازارهای روز در شهرکرد منظریه ایجاد می‌شود
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها