Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیئت فوتبال استان تهران اعلام کرد که مجمع انتخاباتی این هیئت فردا (پنجشنبه) برگزار خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، برگزاری یا عدم برگزاری مجمع هیات فوتبال استان تهران، به حاشیه‌ای جدید تبدیل شده است. از طرفی رضا گل‌محمدی، مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرده انتخابات روز پنجشنبه لغو شده و از طرفی مسئولان هیئت فوتبال و برخی مسئولان فدراسیون می‌گویند، انتخابات در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره کل ورزش و جوانان استان تهران معتقد است که تخلفاتی در خصوص بحث برگزاری انتخابات صورت گرفته و از همین‌رو تصمیم به لغو این انتخابات گرفته، اما فدراسیون فوتبال نظر دیگری دارد. 

با این حال عباس تیموری، دبیر هیات فوتبال استان تهران در گفت‌وگویی تلویزیونی با شبکه خبر اعلام کرد: ما دو هفته قبل به تمام اعضای مجمع، تاریخ، ساعت و محل برگزاری مجمع را اعلام کردیم. فردا هم با حضور رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس مجمع و آقای گل‌محمدی به عنوان معاون مجمع هیات فوتبال استان تهران، انتخابات را بدون حاشیه برگزار خواهیم کرد.

دبیر هیات فوتبال استان تهران در حالی خبر از برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت می‌دهد که به نظر می‌رسد اختلافی میان فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران وجود دارد. اختلافی که باعث دو تصمیم متفاوت شده و در نهایت هم مشخص نیست تکلیف برگزاری انتخابات چه خواهد شد. در تکمیل این اتفاقات تیموری با تأکید بر برگزاری مجمع انتخاباتی در روز پنجشنبه گفت: با توجه به تماسی که اعضای مجمع و رسانه‌ها در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری مجمع با من داشتند، در آخرین صحتبی که با مسئول امور استان‌های فدراسیون، آقای کاظم طالقانی داشتم، مجمع برگزار می‌شود و هیچ نامه رسمی برای عدم برگزاری این مجمع به بنده که دبیر هیئت فوتبال هستم، نرسیده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال هیات فوتبال اداره کل ورزش تهران انتخابات ریاست عمار صالحی علی اصغر مونسان گام سوم برجام سرگئی لاوروف ماه محرم سامانه سماح هفته امر به معروف و نهی از منکر حوزه های انتخابیه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت هیئت فوتبال تهران نوشت: در جریان بازی میان تیم‌های پیشکسوتان استقلال و ایرانجوان یکی از بازیکنان تیم فوتبال ایرانجوان بین دو نیمه به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد که بلافاصله بعد از این اتفاق ناگوار گزارشی مغرضانه با هدف مقصر جلوه دادن هیئت فوتبال استان تهران از سوی یکی از رسانه‌ها منتشر شد.

این گزارش درحالی انتشار یافت که بازی فوق هیچ مجوز رسمی برای برگزاری از هیات فوتبال استان دریافت نکرده بود و مسئولیت اتفاقات رخ داده متوجه افرادی است که بدون کسب تاییدیه‌های پزشکی بازیکنان از هیئت فوتبال استان تهران، اقدام به برگزاری این دیدار کرده‌اند.

چنانچه برگزارکنندگان بازی میان پیشکسوتان استقلال و ایرانجوان از هیئت فوتبال استان تهران مجوز‌های لازم را دریافت می‌کردند، اقدامات لازم در راستای اعزام تیم پزشکی به همراه آمبولانس و ناظر برگزاری برای این دیدار انجام می‌شد، اما با وجود تذکرات متعدد هیئت فوتبال استان تهران و تاکید ریاست هیئت فوتبال استان تهران شاهد برگزاری این بازی بدون مجوز از هیئت فوتبال استان تهران بودیم.

هیئت فوتبال استان تهران ضمن تشکر و قدردانی از رسانه‌هایی که همواره در تلاشند حقایق را برای افکار عمومی انعکاس دهند، از رسانه‌های محترم می‌خواهد ابتدا استعلام‌های لازم را پیرامون صدور مجوز برای برگزاری‌های چنین بازی‌هایی از هیئت فوتبال استان تهران اخذ کرده و بعد از آن نسبت به انتشار گزارش اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!