Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@17:04:55 GMT

راننده بنز پسربچه ۲.۵ساله را به کام مرگ فرستاد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۲۸۸۵

راننده بنز پسربچه ۲.۵ساله را به کام مرگ فرستاد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ساعت 18 روز گذشته (12 شهریور 98) تصادف یک خودروی بنز قدیمی با یک خانواده، به پلیس اعلام شد.

مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که  یک پسر بچه دو و نیم ساله به همراه برادر دوقلو و مادربزرگش روی زمین افتاده‌اند و کادر اورژانس در حال احیاء یکی از این پسربچه‌ها بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی بعد امدادگران اورژانس مرگ یکی از پسربچه‌ها را تأیید کردند همچنین برادر دوقلو و مادربزرگ این کودک که از ناحیه صورت و پا مصدوم شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.

تحقیقات پلیسی نشان داد که راننده بنز قدیمی ( بنز 220 اتاق معماری مدل 70) قصد خرید خودرو را داشته و برای بررسی پشت فرمان خودرو نشسته بود غافل از اینکه خودرو در دنده قرار دارد.

راننده اقدام به روشن کردن خودرو کرده و ناگهان خودروی بنز به صورت دنده عقب شروع به حرکت کرده بود.

خریدار بنز که قادر به کنترل خودرو نبوده در نزدیکی پارک نرگس تهرانسر ابتدا با پسر بچه دو و نیم ساله به نام نیکان و سپس با یک خودروی پژو برخورد کرده و در نهایت پس از برخورد با جدول کنار خیابان متوقف شده بود.

مادربزرگ این دوقلوها در این حادثه توانسته بود یکی از نوه‌هایش را به سمت عقب بکشاند که با خودرو برخورد نکند.

سرهنگ محمود مالمیر؛ سرپرست کلانتری 150 تهرانسر با اعلام این خبر گفت: راننده بنز با دستور مقام قضایی بازداشت شد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تصادف زمین مرگ بیمارستان معماری خودرو پژو جدول تصادف مرگ بنز پلیس عابر پیاده راننده بنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودروی سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به‌طور شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نجات دراماتیک راننده خودرو از میان شعله‌های آتش
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • بیرون کشیدن یک راننده از خودروی در حال سوختن + فیلم
  • تاکسی نصف و نیمه در خیابان ؛ بی‌رنگ در میاد! | ببینید
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی با اسلحه