Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@00:36:25 GMT

ساماندهی اطراف حرم شاهچراغ(ع)

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۲۹۹۷

ساماندهی اطراف حرم شاهچراغ(ع)

به گزارش ایكنا از فارس، سلیمان مهدوی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس امروز، 13 شهریورماه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منكر این استان كه با موضوع «ظرفیت‌های قانونی در مطالبه‌گری مردم و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر» در شیراز برگزار شد، از ساماندهی اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) خبر داد و گفت: فروش لباس‌های نامناسب در فروشگاه‌های اطراف حرم زیبنده این شهر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با انتقاد از عدم حضور مدیران در جلسات امر به معروف و نهی از منکر، گفت، مطالبات امر به معروف باید از اول از سوی سازمان‌ها انجام و بعدا اجرا شود.
مهدوی همچنین با اشاره به پلمپ باغ‌ها و کافی شاپ‌ها در برخی محلات از جمله قلات گفت: ترویج امر به معروف و نهی از منکر باید بصورت گسترده و جامع انجام شود و این كار را تداوم خواهیم داد.
یادآور می‌شود، نشست «ظرفیت‌های قانونی در مطالبه‌گری مردم و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر» همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منكر در محل دادسرای نظام استان فارس برگزار شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي اطراف حرم شاهچراغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۲۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع خودجوش بانوان بافقی در حمایت از طرح نور فراجا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، بانوان بافقی با سر دادن شعار‌هایی از جمله نیروی انتظامی تشکر تشکر، حجاب حکم خدا منکر آن بی حیا و... حمایت خود را از حجاب و اقدام تاثیرگذار نیرو‌های فراجا اعلام کردند. 

حجت‌الاسلام سمتی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بافق در این تجمع گفت: براساس آیات قرآن کریم امر به معروف و نهی از منکر از وظایف ما است و اگر بخواهیم از نیرو‌های جان بر کف فراجا حمایت کنیم، محور و مبنای حمایت ما، دستورات قرآن کریم است. 

او افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب مسئله حجاب، توسط دشمن به یک چالش تحمیلی تبدیل شده است و ما باید نسبت به ملاحظات فقهی، شرعی و قانونی این مسئله توجه ویژه داشته باشیم. 

سمتی بیان کرد: این تجمع‌ها هم نمادین است و هم نمادین نیست؛ نمادین است به این دلیل که همه مردم شرکت نمی‌کنند و نمادین نیست به این دلیل که این اعتقاد ما است و فقط برای این یک ساعت جمع نشدیم و قلباً با این اقدام همراه هستیم. 

اجرای سرود و سخنرانی از دیگر برنامه‌های این تجمع بود.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بارش شدید باران در حرم شاهچراغ(ع)
  • بارش رحمت الهی را در حرم شاهچراغ ببینید+ فیلم
  • تجمع خودجوش بانوان بافقی در حمایت از طرح نور فراجا
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • کشف جسد یک مرد در اطراف فرودگاه بیرجند
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف: رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد