Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@05:43:13 GMT

عکس/ ملی پوشان میهمان خسرو حیدری

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۳۱۱۲

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که در اردوی آماده سازی شهریورماه به سر می‌برند، پیش از سفر به هنگ کنگ و شرکت در بازی مرحله مقدماتی جام جهانی قطر شب گذشته میهمان خسرو حیدری کاپیتان سابق استقلال بودند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان فوتبال ملی پوشان بازیکنان فوتبال تیم ملی ایران خسرو حیدری استقلال جام جهانی2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۸۳ هزار گردشگر در جزیره قشم تردد کردند

ایسنا/هرمزگان قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: پایان وقت هفتیمن روز فروردین جاری، ۸۸۳ هزار و ۶۶۷ نفر در جزیره قشم تردد کردند.

ادریس راموز اظهار کرد: همزمان با آغاز تعطیلات پایان سال (۲۵ اسفند ۱۴۰۲) تا پایان وقت هفتیمن روز فروردین جاری، ۸۸۳ هزار و ۶۶۷ نفر در جزیره قشم تردد کردند.

وی افزود: ۵۶۳ هزار و ۲۵۱ نفر از سه مسیر دریایی، هوایی و زمینی وارد قشم شدند و ۳۲۰ هزار و ۶۶۷ نفر هم جزیره را از همین مبادی به مقاصد مختلف کشورمان ترک کردند.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با اعلام اینکه در مدت ۱۲ روز گذشته به طور میانگین در هر روز ۷۳ هزار و ۶۴۰ گردشگر وارد قشم شده‌اند، افزود: متوسط خروج گردشگران در بازه زمانی یاد شده هم ۲۶ هزار و ۷۰۰ نفر بوده است.

به گفته راموز، ۴۴۹ هزار و ۶۱۷ هزار میهمان جزیره با ۱۰۸ هزار و ۴۱۶ دستگاه انواع خودرو از مسیر زمینی اسکله پل در بندرعباس با استفاده از شناورهای ویژه حمل خودرو (لندینگ کرافت‌ها) وارد اسکله لافت در جزیره قشم شدند.

وی یادآور شد: بندر شهید ذاکری قشم در این مدت با ثبت ورود ۹۴ هزار و ۷۶۲ گردشگر جایگاه دوم مبادی جزیره جهانی قشم را به خود اختصاص داد و در نهایت ۱۸ هزار و ۸۷۲ تن از هموطنانمان هم از مسیر هوایی وارد فرودگاه منطقه آزاد قشم شدند.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با ظرفیت‌های مهم گردشگری و مردمانی میهمان دوست و میهمان نواز در جنوب ایران واقع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکس‌| خوشه‌طلایی دوباره قرمزپوش شد!
  • خوشه طلایی پس از جدایی خسرو حیدری دوباره سرخپوش شد!
  • ویژه برنامه ماه من میهمان سفره‌های افطاری
  • بیتا فرّهی؛ مهشید به هامون پیوست...
  • ۲ هزار نفر از ابتدای تعطیلات نوروز به فیروزکوه سفر کرده اند
  • چند صد هزار گردشگر به قشم رفتند؟
  • بیش از ۸۸۳ هزار گردشگر در جزیره قشم تردد کردند
  • آغاز به کار پروژه‌های عمرانی در ابهر
  • میهمان سفره افطاری کریمانه
  • خسرو تئاتر ایران از راز یک هنر شریف نوشت