Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم مرادی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: طبق روال سال گذشته مقدمات حضور موکب‌هایی از قرآنیان استان در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا با قوت بهتری فراهم شده است.

وی ادامه داد: اجرای طرح «قرآن بخوان، جایزه بگیر»، کارگاه تجوید الصلاة و اصلاح قرائت‌ نماز، محافل قرآنی و تلاوت اذانگاهی با دعوت از قاریان استانی و تلاوت یک صفحه‌ای قرآن از سوی زائران پیاده‌روی اربعین از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این موکب‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی اضافه کرد: این برنامه با مساعدت‌های آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و به همت اتحادیه قرآنی استان و همچنین دیگر مراکز قرآنی و حمایت خیرین استانی برگزار می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی بوشهر تصریح کرد: زمینه حضور 10 روزه برای موکب‌های اتحادیه مؤسسات وتشکل‌های قرآن و عترت بوشهر در عراق در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآنی ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۳۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح موسسه قرآنی در سیرجان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، این موسسه قرآنی با زیربنای ۱۷۰ متر مربع ساخته شده  و بیش از ۷۰ قرآن آموز در رشته های مختلف قرآنی آموزش‌هایی را فرا می گیرند؛ و برخی برنامه های فرهنگی از جمله جمع خوانی قرآن کریم طی ماه مبارک رمضان در این موسسه قرآنی برگزار می شود.

رییس تبلیغات اسلامی سیرجان در آیین افتتاح این موسسه گفت: درصدد هستیم سطح کمی و کیفی برنامه‌های قرآنی را ارتقا دهیم زیرا اگر سبک زندگی قرآنی در جامعه گسترش پیدا کند، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

حجت الاسلام ایمان ارجمند افزود: ماه رمضان بهار و اوج قرآن است و اگرچه دوست داریم مجالس قرآن در تمام سال برگزار شود، اما همه می‌دانیم که اگر بخواهیم یک کار قرآنی مستمر طی یک سال داشته باشیم، طلیعه آن باید در ماه رمضان باشد.

بیش از ۳۰ مرکز و موسسه قرآنی فعالیت های آموزش قرآن کریم در رشته های مختلف و تربیت نیروهای قرآنی را در شهرستان سیرجان برعهده دارند و بیش از ۱۳۰ جلسه قرآنی علاوه بر ماه مبارک رمضان در طول سال با هدف آموزش، روخوانی و حفظ قرآن کریم در این شهرستان برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • هنر‌های قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • تهدید بمب گذاری در بیش از ۵۰ مؤسسه آموزشی در پاریس
  • محفل انس با قرآن کریم با شرکت فعالانی از جامعه قرآنی استان اردبیل
  • ساحل بوشهر در ایام نوروز فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است
  • قرآن در تخصیص بودجه باید عنوان مستقلی داشته باشد
  • افتتاح موسسه قرآنی در سیرجان
  • حال و هوای کربلای معلی در ماه مبارک رمضان + تصاویر
  • سیل آب شرب ۳روستا در پلدختر را قطع کرد
  • بخش بین الملل نمایشگاه قرآن
  • گناه، پلیدی روح است و «اهل بیت» باید از این پلیدی دور باشند