Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:15:04 GMT

لیگ هنگ کنگ؛ آدیداس پوش‌ها در مقابل نایکی ها!

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۳۴۳۶

لیگ هنگ کنگ؛ آدیداس پوش‌ها در مقابل نایکی ها!

در شرایطی که انتقاد از طراحی کیت تیم های ایرانی بالا گرفته، تیم های حاضر در لیگ هنگ کنگ اغلب با لباس های تولیدی برندهای معروف پای به مسابقات می گذارند.

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید فوتبال هنگ کنگ هفته گذشته آغاز شد و حالا برای برگزاری بازی تیم ملی این کشور در مقدماتی جام جهانی تعطیل شده است. لیگ برتر هنگ کنگ با حضور 10 تیم برگزار می شود که البته یکی از آن ها به کشور چین تعلق دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل گذشته تیم «تای پرو» قهرمان شد که یکی از شناخته شده ترین تیم های جنوب شرق آسیا محسوب می شود.

 

هنگ کنگ هفته آینده به مصاف ایران خواهد رفت. به همین مناسبت لباس 10 تیم لیگ برتر این کشور که ویترین فوتبالشان محسوب می شود را در اینجا آورده ایم؛ برای مقایسه با 16 تیم ایرانی که سطح فنی بسیار بالاتری نسبت به هنگ کنگی ها دارند.

 

1. تای پرو مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، با لباس های راه راه سبز رنگ وارد مسابقات شده است. لباس هایی که در نگ کنگ به «هندوانه» تشبیه شده و البته تولیدی نایکی آن ها را تولید کرده است. تای پرو لباس دوم را قرمز انتخاب کرده.

 

 

 

 

2. تیم فوتبال هپی والی نیز تازه صعود کرده به لیگ برتر محسوب می شود، با لباس آدیداس مقابل حریفان صف آرایی می کند. کیت اول سبز تیره که شبیه پیراهن های قدیمی تیم ملی آلمان است و کیت دوم به رنگ صورتی که رسانه های هنگ کنگی نوشته اند از لباس لسترسیتی در طراحی آن تقلید شده است.

 

 

 

3. البسه تیم کیچی احتمالا جذاب ترین در بین بقیه تیم هاست. کیت های لاجوردی که به صورت اختصاصی توسط نایک تولید شده و در اختیار این تیم قدیمی فوتبال هنگ کنگ قرار گرفته است. نکته جالب این که باشگاه کیچی اعلام کرده که هواداران می توانند نسخه ای از این لباس را به صورت رایگان دریافت کنند.

 

 

 

 

4. ساوترن که تیم جنوب کشور هنگ کنگ است به نقل از رسانه های ورزشی این کشور «عادت کرده که کیت های چشم نواز بر تن کند». پیراهن های این تیم را برند ماکرون طراحی کرده که جزئیات جالبی را در یقه دارد. همچنین رنگ آن نیز جذابیت قابل توجهی دارد.

 

 

 

5. تیم فوتبال یون لوئنگ با برند اسپانیایی ماکرون قرارداد بسته است. لباس نخست این تیم نارنجی طراحی شده که شبیه کیت اول هیچ کدام از تیم های هنگ کنگ نیست. لباس دوم نیز به رنگ آبی انتخاب شده و احتمالا کمتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

 

 

6. تیم استرن که باشگاهی معمولی در فوتبال هنگ کنگ محسوب می شود، با لباس های آدیداس وارد مسابقات خواهد شد. آن ها تصمیم گرفته اند این فصل در قامت یک مدعی ظاهر شوند و به همین خاطر در فصل 2019-20 با کیت سفید و مشکی آدیداس به استقبال رقبا می روند.

 

 

 

7. یکی از تیم های لیگ هنگ کنگ از چین می آید. R&F که متعلق به گوانژو است، با لباس های تولیدی کشور چین در مسابقات حضور خواهد یافت. کیت این تیم مورد توجه بسیاری قرارگرفته و التبه منتقدانی را هم داشته است.

 

 

 

8. تیم بی سی رنجرز با کلمه قرارداد بسته است. لباس اول این تیم آبی انتخاب شده اما مدیران این باشگاه قصد دارند با کیت سفید در لیگ حاضر شوند؛ همانطور که در بازی افتتاحیه نیز این پیراهن ها گزینش شدند.

 

 

 

9. ساده ترین لباس نیز به تیم پگاسوس اختصاص دارد. آن ها با آدیداس قرارداد بسته اند و برند آلمانی نیز لباس های زرد - مشکی و سفید - مشکی را طراحی کرده است.

 

 

 

10. لی من که تلاش می کند لباس هایش به کشور آلمان شرقی شبیه باشد، کیت اول و دوم خود را کاملا ساده انتخاب کرده. آدیداس پیراهن های این تیم را تولید می کند و قراردادی بلند مدت با این تیم هنگ کنگی بسته است.

 

 

 

به نظر شما لباس های تیم های ایران زیباتر و باکیفیت تر هستند یا هنگ کنگی ها؟

 

هنگ کنگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«در لباس سربازی» از شبکه امید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مستند روایتی ویژه از حضور رهبر انقلاب در جبهه‌ها از نخستین روز‌های آغاز جنگ تحمیلی تا ترور ایشان در تیر سال ۶۰ است.

در مستند، «در لباس سربازی»، برخی تصاویر، فیلم‌ها، اسناد و همچنین خاطرات شفاهی خودگفته‌ آیت‌الله خامنه‌ای از دوران دفاع مقدس برای نخستین بار منتشر می شود.

«مسئولیت‌های نظامی آیت‌الله خامنه‌ای در سال‌های اول انقلاب»، «ممانعت ایشان از فروش هواپیما‌های نظامی توسط دولت موقت»، «ماجرای حضور ایشان در جبهه‌ها و تشکیل ستاد جنگ‌های نامنظم با همراهی شهید چمران»و «ماجرای آزادسازی سوسنگرد»، از موضوعاتی هستند که این مستند به آنها می‌پردازد.

مستند ۸۰ دقیقه‌ای «در لباس سربازی»، ساعت ۱۰:۳۰ پخش و جمعه ۳۱ فروردین ساعت ۱۹:۳۰ تکرار می شود.

 

دیگر خبرها

  • یک کشته در فروشگاه لباس
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • لباس عروس لاکچری بازیگر زن معروف؛ «سوگل خلیق» عروس شد؟ + عکس
  • وسایل حفاظت فردی در کار با برق
  • خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد
  • عکسی از رهبر انقلاب در لباس نظامی
  • آشنایی با آموزش طراحی لباس و بازار کار آن
  • توضیح شهردار تهران درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان + عکس
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • «در لباس سربازی» از شبکه امید