Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  محمدرضا شهریاری اظهارکرد: آیت الله رئیسی در ادامه سلسله سفرهای استانی خود روز پنج شنبه چهاردهم شهریور ماه به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی جهت بررسی مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان زنجان و دیدار با قضات وکارکنان دستگاه قضایی این استان به زنجان سفر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه گفت: تیم های کارشناسی و ارزیابی از چند روز پیش برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش های کارشناسی در استان حضور یافته اند و معاونان قوه قضاییه نیز با عزیمت به شهرستانهای استان ضمن بررسی آخرین وضعیت قضایی شهرستانها، گزارش آن را به رئیس قوه قضاییه تقدیم می کنند.
شهریاری دیدار با برگزیدگان استان را از دیگر برنامه های این سفر عنوان کرد و افزود: حضور در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال و شورای اداری استان نیز در دستور کار قرار دارد و در پایان این سفر ، رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای قضایی استان زنجان شرکت کرده و مسائل قضایی استان را مورد بررسی قرار خواهد داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان روابط عمومی قوه قضاییه سفر رئیس قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۳۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ آدینه لو گفت: در پی وقوع سرقت‌های مکرر داخل خودرو و انجام تحقیقات میدانی در این خصوص هویت ۲ نفر سارق حرفه‌ای برای کارآگاهان محرز شد.

وی افزود: با شناسایی این ۲ سارق حرفه‌ای هماهنگی قضایی و مراتب دستگیری در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در اقدامی غافلگیرانه هر ۲ سارق را در محل اختفاء خود دستگیر کردند که در تحقیقات پلیسی به انجام پنج فقره سرقت محتویات خودرو و سه فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: با دستگیری این ۲ نفر یک نفر مالخر نیز دستگیر و تحویل مقم قضایی شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • شورای‌ عالی نظام‌پزشکی: در تعرفه‌های مصوب دولت بازنگری شود
  • اسماعیل هنیه با قالیباف دیدار کرد
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کرد
  • دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان
  •  اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار کرد
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین - زنجان
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است