Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز سیزدهم شهریور ماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

انهدام ۱۰ باند سرقت و کشف ۲۱ میلیارد ریال اموال مسروقه در اصفهان سردار" مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال شکایت‌هایی که درخصوص وقوع سرقت در نقاط مختلف استان اصفهان به پلیس واصل شد، عملیاتی با هدف برخورد با عاملان این نوع سرقت‌ها به ویژه سرقت‌هایی که با زور و تهدید، منزل، خودرو و داخل خودرو انجام شده بود، طراحی و اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در این عملیات اعضای ۱۰ باند بزرگ سرقت شنلسایی و ۲۵ سارق با یک کار علمی، تخصصی و ضربتی دستگیر شدند که ۱۲ نفر از سارقان غیر بومی و از یک استان دیگر بودند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه اعضای ۵ باند از این باند‌ها علاوه بر اصفهان در ۴ استان دیگر کشور نیز فعالیت مجرمانه داشتند، گفت: خوشبختانه با ردیابی و پی جویی‌های هوشمندانه کارآگاهان پلیس آگاهی استان مخفیگاه تمامی اعضای این باند‌ها در استان‌های مختلف شناسایی و همه آن‌ها دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه طبق نظر کارشناسان ۲۱ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان کشف شد، بیان داشت: همچنین ۳۰ دستگاه خودروی مسروقه نیز در این عملیات کشف شده است.

او در ادامه به رفتار خشن اعضای باندی که در این عملیات دستگیر شدند، اشاره کرد و گفت: اعضای یکی از این باند‌ها که در زمینه سرقت خودرو فعال بود، بدنه و اطاق خودرو‌های مسروقه را با خودرو‌های تصادفی تلفیق و با مدارک خودرو‌های تصادفی به اصطلاح، سند نمره می‌کردند و به فروش می‌رساندند که با تلاش خستگی ناپذیر کارآگاهان تمامی خودرو‌هایی که به فروش رفته و در دست خریداران فریب خورده بود کشف و به مالکان بازگردانده شدند.

سردار معصوم بیگی، در ادامه امنیت مردم را خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت: کسانی که با ایجاد رعب و وحشت به اموال مردم دستبرد زده و امنیت جامعه را برهم بزنند، بدانند از شمشیر عدالت پلیس و دستگاه قضا در امان نخواهند بود و ماموران ما با هوشمندی، اشرافیت و سرعت عمل بالای خود آنان را دستگیر و به دست قانون می‌سپارند.

سردار معصوم بیگی، گفت: از ابتدای امسال تا کنون اعضای ۶۰ باند سرقت توسط ماموران پلیس اصفهان شناسایی و با آن‌ها برخورد‌های قانونی صورت گرفته و ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اموال مسروقه نیز کشف و به مال باختگان مسترد شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، بر لزوم توسعه فرهنگ خودکنترلی و خود پلیسی در بین مردم تاکید کرد و اظهار داشت: وقتی با سارقان صحبت می‌کنیم بیشتر آن‌ها می‌گویند خودرو‌هایی را سرقت می‌کردند که فاقد تجهیزات ضد سرقت بوده و یا منازلی توسط آنان مورد سرقت قرار می‌گرفته که مجهز به دوربین، آژیر خطر، دزد گیر، نرده و سایر مؤلفه‌های پیشگیری از جرم نیست.

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: علی رغم اینکه نیرو‌های انتظامی به صورت شبانه روز و مجدانه در حال مبارزه با سارقان هستند، اما لازم می‌دانم از مردم عزیز بخواهم که نکات پیشگیری از سرقت را رعایت و فرصت ارتکاب جرم را از سارقان سلب کنند تا بتوانیم با کمک یکدیگر جامعه امنی را رقم بزنیم.   توقیف وانت پیکان با ۵۰ کیلو تریاک در اصفهان سرهنگ "غلامحسین صفری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند یک محموله افیونی در حال انتقال به استان اصفهان است که وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک وانت پیکان شناسایی و توقیف شدند که در بازرسی از آن مقدار ۵۰ کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ صفری اظهار داشت: یک سوداگر مرگ نیز در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان افزود: نیروی انتظامی همه توان و تلاش خود را بکار بسته تا با مواد مخدر که یک ابر آسیب است مقابله کند و طرح‌های مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ تداوم دارد.   کشف بیش از ۱۰۱ کیلو تریاک در اصفهان سرهنگ "غلامحسین صفری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند، یک محموله افیونی در حال انتقال به استان اصفهان است که وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک سواری ۴۰۵ شناسایی و توقیف شد که در بازرسی از آن ۱۰۱ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ صفری اظهار داشت: یک سوداگر مرگ نیز در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان افزود: نیروی انتظامی همه توان و تلاش خود را به کار بسته تا با مواد مخدر که یک ابر آسیب است مقابله کند و طرح‌های مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ تداوم دارد.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یک زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلوگرم شیشه و هروئین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین باباپور اظهار کرد: به دنبال ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در جنوب شهر تهران، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد این زوج جوان سابقه‌دار به تازگی با مراجعه به مرزهای شرقی کشور مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را تهیه کرده‌اند و قصد دارند از طریق محورهای مواصلاتی آن را به پایتخت منتقل و توزیع کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان و شناسایی مسیر حرکتشان در یکی از شهرهای استان کرمان، مأموران برای دستگیری آنان وارد عمل شدند؛ در نهایت نیز با تجمیع اطلاعات به دست آمده موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت متهمان صادر شد.

باباپور گفت: در نهایت مأموران پس از چندین شبانه روز رصد و پایش دقیق، بامداد روز گذشته موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را قبل از ورود به پایتخت دستگیر و در بازرسی از آنان ۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه و سه کیلوگرم هروئین را کشف و ضبط کنند.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده زوجی جوان بودند که به شکل خانوادگی اقدام به تشکیل باند و توزیع مواد مخدر کرده بودند، گفت: این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند، همچنین برای آنان پرونده‌ای تشکیل و هر دو متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

کد خبر 746996

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان