Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

حسن ابراهیمی بسابی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از آزادسازی ۳۰ هکتار از اراضی کشاورزی و باغات دماوند خبر داد و اظهار کرد: در پی دستورات قضایی متعددی که برای جلوگیری از تغییرات کاربری اراضی کشاورزی صادر شده بود، به دو باغ برخورد کردیم که در آن‌ها با تفکیک اراضی، تغییر کاربری صورت گرفته و به دو شهرک تبدیل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: در این خصوص با بیش از ۱۰۰ مورد دیوارکشی و اقدامات تغییرکاربری با قصد ساخت و ساز غیرمجاز مواجه شدیم که در این راستا، ۳۰ هکتار از اراضی کشاورزی و باغات به حالت سابق اعاده شد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود مدعی العموم به موضوع زباله، چالش بزرگ محیط زیست رامسر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، بهمن سام خانیان، دربازدید از از جایگاه زباله کلاکولی در جنگل اشکته چال رامسر از زحمات و ابتکارات شهردار وسایر عوامل تقدیر وتشکر کرد، اما آن را کافی ندانسته و با تاکید بر تسریع در اتمام عملیات خاطر نشان کرد مرتب فرآیند عملیات را رصد نموده و بعد اتمام مواعد و زمان اعلامی عذری بر عدم انجام نخواهد پذیرفت.

در این بازدید شهردار رامسر توضیحات مبسوطی در خصوص فرآیند تصفیه شیرابه ومراحل پیش تصفیه و ایجاد جاده فرعی، نصب کانال و روند ورود و خروج شیرابه پس از پیش تصفیه به دستگاه تصفیه ارائه داد و مقرر شد پس از آزمایشات مراحل خلوص اولیه تصفیه، مراحل تایید و جاگذاری و نصب دستگاه تصفیه انجام شود وحداکثر زمان اتمام این پروسه را تا ۵ ماه دیگر اعلام کرد.

امینی شاد در قسمت تفکیک زباله بیان داشت: با شرکت دانش بنیان در حال مراحل نهایی اتمام قراداد هستیم که برای اولین بار در ایران صورت می‌گیرد که با نصب این دستگاه و راه اندازی آن از زباله موجود بنزین و... تولید خواهد شد و فرآیند تنظیم قرارداد را نهایتا تا دو ماه دیگر اعلام کرد.

دادستان رامسر  با همراهی علی امینی شاد شهردار، باهری رییس منابع طبیعی و نیاستی رییس محیط زیست رامسر از سایت زباله کلاکولی در جنگل اشکته چال رامسر بازدید کرد.

گفتنی است، زباله بعنوان بزرگترین چالش محیط زیست در استان مازندران بوده که نیازمند نگاه ویژه دولت در تخصیص اعتبارات جهت احداث زباله سوز و نجات طبیعت و بشر از مخاطرات زیست محیطی است.

دیگر خبرها

  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • ورود مدعی العموم به موضوع زباله، چالش بزرگ محیط زیست رامسر
  • ۳۹۵ هکتار اراضی کشاورزی در آذربایجان شرقی واگذار شد
  • شناسایی و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی تفرجگاه غربالیز
  • رفع تداخلات ارضی از ۶۸ درصد زمین‌های کشاورزی
  • ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل شناسایی شد
  • خسارت ۸۷۵ میلیارد ریالی سرمازدگی به باغات استان همدان 
  • مقابله با تغییر کاربری ۶۵ هکتار ‌اراضی کشاورزی در کرج‌
  • مقابله با تغییر کاربری ۶۵ هکتار از اراضی کشاورزی در کرج
  • تخریب ۳ استخر تفریحی در اراضی دولتی البرز