Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمی می گوید برخوردش با بیرانوند در جریان بازی و فنی بوده است.

طرفداری- ایمان سلیمی، مدافع میانی تیم فوتبال تراکتور تأکید کرد که داور دیدار تیمش برابر پرسپولیس می‌توانست علیرضا بیرانوند را از زمین مسابقه اخراج کند.

ایمان سلیمی، بازیکن تراکتور در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به عملکرد سرخپوشان در دو هفته ابتدایی لیگ برتر گفت:

معمولاً اکثر تیم‌ها در شروع لیگ برتر از لحاظ شکل بازی یا کسب امتیاز با مشکل مواجه می‌شوند، ولی ما چهار امتیاز گرفتیم که فکر می‌کنم بد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی اول بیرون از خانه به میدان رفتیم و توپ و میدان هم در اختیارمان بود، ولی فقط یک امتیاز برابر نفت مسجدسلیمان گرفتیم. بازی دوم هم برای ما مهم بود و خوشبختانه اولین برد خانگی را برابر تیمی مثل پرسپولیس به دست آوردیم.

سلیمی در مورد اتفاقی که میان وی و علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس رخ داد، تأکید کرد:

من تا به امروز صحبتی در این مورد انجام ندادم. در آن صحنه تعادلم را از دست داده بودم و خطایی که انجام دادم فنی بود. بیرانوند قصد داشت بازی را شروع کند و من هم نمی‌خواستم تیمم ضرر کند به همین دلیل یک خطای فنی انجام دادم و کاری نکردم که غیرحرفه‌ای باشد. متأسفانه در آن صحنه عکس‌العمل بیرانوند پرخاشگرانه بود و دروازه‌بان پرسپولیس در آن صحنه حرفی زد که داور می‌توانست بیرانوند را جریمه کرده و با توجه به کارت زردی که داشت، اخراجش کند. البته جو ورزشگاه سنگین بود و صدا به صدا نمی‌رسید. شاید داور حرف‌های بیرانوند را نشنید.

مدافع تیم تراکتور با بیان این مطلب که صحبت کردن در مورد قهرمانی خیلی زود است، بیان کرد:

می‌دانیم که هواداران دوست دارند، قهرمان شویم. وقتی مدیریت باشگاه برای تیم هزینه می‌کند، یک مربی باتجربه و سرشناس را می‌آورد و بازیکنانی باکیفیت جذب می‌کند. این نشان می‌دهد که هدف باشگاه چیزی جز قهرمانی نیست. ما اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید از هر لحاظ حرفه‌ای باشیم و کمترین اشتباه را داشته باشیم.

سلیمی با تمجید از سرمربی تراکتور تصریح کرد:

دنیزلی یک مربی کاربلد و باتجربه است که به نظم اهمیت می‌دهد. کار کردن با دنیزلی برای جوان‌های تراکتور فرصت بسیار خوبی است و این مربی ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان دارد. 

مدافع میانی تراکتور در ارتباط با پیشنهادی که از یونان به دستش رسیده بود، خاطرنشان کرد:

با توجه به عملکردم در فصل گذشته، چند پیشنهاد داشتم، ولی با این حال از روز اول در تمرین تراکتور حاضر شدم، چون با این تیم قرارداد دارم. حتی یک هفته زودتر به تبریز آمدم تا بیشتر تمرین کنم. با آقای زنوزی و آقای  دنیزلی هم صحبت کردم و بعد از این صحبت‌‌ها در نهایت ماندنی شدم. من از شرایط فعلی‌ام راضی هستم و امیدوارم با موفقیت‌های بزرگ‌تر، دنبال هدف‌های شخصی‌ام در آینده باشم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد

 مربی پیشین پرسپولیس و عضو فعلی کادرفنی تیم ملی به عنوان سرمربی موقت تراکتور انتخاب شد.

به گزارش تسنیم، مسئولان باشگاه تراکتور تبریز حمید مطهری را به عنوان مسئول فنی تیم و سرمربی موقت انتخاب کردند.

تراکتوری‌ها که به دنبال جذب یحیی گل‌محمدی هستند تصمیم گرفتند تا زمان برطرف شدن مشکلات حضور او در این تیم مطهری را به عنوان مسئول فنی انتخاب کنند.

 مطهری که یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی نیز است با حضور در تبریز تمرینات تراکتور را زیر نظر خواهد گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پیشنهاد ادینهو به تراکتور عجیب شد!؟ یحیی انتقام کالدرون را از تراکتور گرفت/ پرسپولیس فاتح "جنگ" آزادی!

دیگر خبرها

  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • عکس‌| مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی در تراکتور
  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  •  با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد | پرسپولیس این روزها مثل سیتی بازی می‌کند
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران