Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال بانوی سردار با بیان اینکه بازی در نقش این بانو به عنوان اسطوره، اتفاق بزرگی در زندگی هر بازیگری است، گفت: بازی کردن در نقشی که اقتداری مثال زدنی دارد از جنس و نوع اقتدار مردمی، دوست داشتنی و حامی، مسئولیت بزرگی است که آن را در طول کار بر روی شانه های خود احساس می کردم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  «پانته آ سیروس" بازیگر نقش "بی بی مریم" در سریال "بانوی سردار" در گفت و گو با خبرنگار 8دی در رابطه با ویژگی های نقشی که ایفا کرده است، اظهار کرد: بازی در نقش این بانو به عنوان اسطوره، اتفاق بزرگی در زندگی هر بازیگری، فارغ از منطقه جغرافیایی که در آن زندگی می کند، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بازی کردن در نقشی که اقتداری مثال زدنی دارد از جنس و نوع اقتدار مردمی، دوست داشتنی، پناه دهنده و حامی، مسئولیت بزرگی است که آن را در طول کار بر روی شانه های خود احساس می کردم.

 

 

بازیگر نقش "بی بی مریم" سریال بانوی سردار تأکید کرد: امیدوارم از عهده آن بر آمده باشم چرا که این شخصیت تاریخی است و در پس او مردمانی با قصه های دلاوری و آزادی خواهی او هویت خود را تعریف می کنند و به او تکیه داده اند.

 

** برخی می گفتند طاقت تماشای تیرخوردن "بی بی مریم" را ندارند

"پانته آ سیروس" با اشاره به واکنش مردم به این سریال و شخصیت "بی بی مریم" افزود: بالای 90 درصد تشکر می کنند و دستمریزاد می گویند و در این بین عده ای هر شب اشک می ریزند برای بی بی شان و معتقدند سریال "بانوی سردار" خاطرات حماسه ها و دلاوری های سردارشان در مقابل خیانت ها، بی اخلاقی ها و کُشت و کشتارها را دوباره در روح و جانشان زنده کرده، تا جایی که صراحتا می گفتند ما طاقت تیر خوردن بی بی رو نداریم!

** کودکی ام در نقش "بی بی مریم" زنده شد

وی با بیان اینکه کودکی ام در نقش "بی بی مریم" زنده شد اضافه کرد: از کودکی در این فضاها زندگی کردم و بازی در این مجموعه من را به کودکی ام برد.

 

 

 

** به زنان و مردان اسطوره در تلویزیون کمتر پرداخته شده است

بازیگر سریال بانوی سردار با تأکید براینکه تا امروز به زنان و مردان اسطوره در تلویزیون کمتر پرداخته شده است، تصریح کرد: با پرداختن به صفحات مربوط به اسطوره ها ی تاریخی ایران زمین میتوان به مخاطب احساس غرور و افتخار با بن مایه واقعیت داد تا هویتش را بازنگری کند و عزت نفش را عزیز بدارد.

 

** هویت سازی برای مخاطب و ایجاد حس افتخار و غرور از وظایف رسانه است

وی با بیان اینکه هویت سازی برای مخاطب و ایجاد حس افتخار و غرور از وظایف رسانه است، گفت: خوشحالم که این سریال این حس را در بیننده ایجاد می کند و با زیادتر شدن اینگونه سریال ها و فیلم ها و حتی سرودها می توان جامعه بهتر و مردمانی دارای عزت نفس بیشتری داشت تا کمتر شاهد اتفاقات ناهنجار در رده های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی باشیم.

 

 

"پانته آ سیروس" با طرح این دوسوال که اصلا کار اسطوره چیست؟! برای چه سینه به سینه نقل می شود؟ تصریح کرد: اسطوره ها هویت مردمان سرزمین خود هستند و یادمان می آورند که بودیم و که هستیم.

وی در پایان در واکنش به احتمال ساخت فصل دوم سریال "بانوی سردار"، خاطرنشان کرد: من هم شنیده ام ولی در حد حرف است و اطلاعات من در همین حد است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد بزرگی که قلعه‌نویی در فیفادی شکست

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در فیفادی مارس و بازی‌های رفت و برگشت مقابل ترکمنستان ۴ بازیکن جوان تیم ملی فوتبال کشورمان(سامان فلاح، محمدرضا آزادی، امین حزباوی و محمد قربانی) اولین بازی ملی خود را انجام دادند.

نکته جالب این بود که در بین تمامی تیم‌های شرکت کننده در جام ملت‌های آسیا، تنها ۱۳ تیم در این فیفادی برای اولین بار از یک بازیکن جدید استفاده کردند که ایران در میان ۲۷ بازیکن بدون احتساب فلاح که در دیدارهای دوستانه قبل از جام ملت‌ها مقابل بورکینافاسو و اندونزی به زمین رفت در کنار استرالیا رکورددار استفاده از نفرات جوان برای اولین بار شد.

با این وجود سن ۳ بازیکن ایران در مجموع از همتایان استرالیایی خودشان کمتر بود.

کد خبر 841068 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی امیر قلعه‌ نویی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پست نوروزی مریم معصومی در اینستاگرام که وایرال شد
  • محل استقرار شب زنده داران شب‌های قدر در حرم بانوی کرامت اعلام شد
  • رونمایی از سریال مورد علاقه مسی؛ گیم آو ترونز، انتخاب اسطوره آرژانتینی
  • رکورد بزرگی که قلعه‌نویی در فیفادی شکست
  • مريم طوسى فعلا تا بازي‌هاى آسيايى ٢٠٢٦ در پيست
  • برگزاری یادواره سردار شهید حسین املاکی، فردا در لنگرود
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد+ تیزر
  • بازی؛ نیازی بنیادین در دوران کودکی
  • بازنشر یک تصویر و یادآوری اقدامات بزرگ یک اسطوره/ اسم «استقلال» را هم منصور پورحیدری انتخاب کرد
  • وصیت نامه کودک غزه ای: اسباب بازی هایم را به دوستانم بدهید