Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، در مراسم دومین رویداد کارآفرینی اجتماعی و توسعه کسب و کار کوچک مقیاس روناک (رویداد نوآورانه و استارتاپی کوثر) که در هتل هما تهران برگزار شد از طراحان برتر در حوزه اپلیکیشن ها و نرم افزارها تجیل شد.
بنابراین گزارش، کارن آهنگری طراح اپلیکیشن گیلیمو از شرکت ایده پردازان هنر آریایی، مرتضی عباس زاده طراح سیسم مدیریت زنجیره مواد غذایی تولید روستا با استفاده از بلاکچین، دنیال کیقبادی مدیر عامل شرکت فناوری برتر تندرستی به ترتیب اول تا سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش بسیج، رویداد کارآفرینی اجتماعی و توسعه کسب و کار کوچک مقیاس روناک با محوریت شناسایی طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه، توسعه‌ی کسب و کار‌های خرد و کوچک مقیاس، توانمندسازی افراد و ایجاد درآمد پایدار برای مناطق روستایی، توسعه فعالیت‌های نوآورانه و دانش بنیان با هدف بهبود معیشت مناطق روستایی، جمع سپاری و ارتقاء بهره وری تولیدات روستایی درحوزه کشاورزی و محصولات ارگانیک، گردشگری و بوم گردی، سلامت، صنایع دستی، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا برگزار شد و بدین ترتیب طرح‌ها و پروژه‌های استارتاپی، دانش بنیان، توسعه کسب و کار کوچک مقیاس و توانمندسازی اقتصادی با بهره گیری از امکانات سازمان و ارائه مشاوره‌های فنی در کشور، به ویژه مناطق محروم، اجرایی می‌شود که خود گامی مهم در راستای ایجاد اشتغال به شمار می‌آید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۴۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته جمعیت اظهار کرد: افزایش جمعیت متأثر از عوامل مختلفی است که علاوه بر شرایط اقتصادی، اجتماعی و سلامت جسمانی، عامل فرهنگی، تغییر رویکرد و سبک زندگی نیز در آن به طور محسوسی تاثیرگذار است.

 نیر الهامی افزود: طبق اجرای قانون جوانی جمعیت، مدیران مربوطه در این حوزه وظیفه دارند با تمام توان در راستای برگزاری برنامه‌های تعریف شده در حوزه جوانی جمعیت تلاش نمایند.

وی گفت: نباید اجازه دهیم افزایش جمعیت سالمندان و کاهش نیروی جوان به یک بحران اساسی تبدیل شود.

 الهامی از برگزاری دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه خبر داد و گفت: این رویداد از ۲۶ اردیبهشت در تالار وحدت ارومیه برگزار می‌شود و در این رویداد دستگاه‌های اجرایی، حاکمیتی، نخبگان، مدیران، رسانه‌ها، خانواده، سازمان‌های مردم نهاد، شرکت‌ها و موسسات خصوصی از لحاظ عملکرد حوزه جوانی جمعیت ارزیابی و از برترین‌های این حوزه قدردانی به عمل خواهد آمد.

دیگر خبرها

  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • برگزاری رویدادی نوآورانه در صنایع خلاق/رونمایی از منشور مسئولت اجتماعی شرکت‌های خلاق
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال