Web Analytics Made Easy - Statcounter

این کتاب کم حجم که مخصوص مقطع سنی نوجوان تألیف شده، به تبیین ده درس انسان ساز از قیام حضرت سید الشهدا می پردازد و به کمک محتوای غنی از آیات قرآن، روایات ائمه هدی (ع) و اشعار مذهبی خواننده را با جنبه های مختلف قیام عاشورا آشنا می سازد.

این کتاب آموزشی در ده فصل به تبیین ارزشهای قیام امام سوم شیعیان می‌پردازد: درس اول "اهمیت دادن به نماز" ، درس دوم "امتحان و صبر"، درس سوم "دعا و نیایش"،درس چهارم "غیرت و غیرتمندی"،درس پنجم "حیا و عفت"،درس ششم"وفای به عهد"،درس هفتم "قرائت قرآن"،درس هشتم "توکل بر خدا"،درس نهم "اطاعت پذیری"و در نهایت درس دهم "توبه و بازگشت".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این کتاب آمده است: همه می‌دانیم که  ائمه هدی ع برگزیدگان خداوند سبحان و بهترین الگو برای همۀ مسلمانان خصوصاً جوانان و نوجوانان عزیز که دارای فطرت پاک و کمال طلب­ اند، می ­باشند.

این نویسنده در ادامه یادآور می‌شود در صورتی که بتوانیم به آن سرچشمه­ های فیض الهی نزدیک شده و خود را به سجایای والای اخلاقی و معرفتی آن­ها مهذّب کنیم، رستگاری خود را تضمین و در صورت فاصله و جدایی از آن­ها شقاوت ابدی را تحصیل کرده­ ایم.

امام جمعه ایمانشهر در بخش دیگری از این کتاب بیان می کند: به یقین از میان این چهارده نور مقدّس تلألؤ نور هدایت بخش سید الشهدا (ع) جلوه ­ای خاص و خیره کننده دارد، که با دقّت و نکته سنجی در آن می­ توان ره توشه­ های زیادی را دریافت کرد.لحظه لحظۀ حرکت هدایت­گر و انسان ساز امام حسین و اصحاب وفادارش به سوی سرزمین کربلا خود دائره المعارفی حاوی عالی ترین مضامین معرفتی، تربیتی و اخلاقی است.

فقیهی ادامه می دهد امید است که با سرلوحه قرار دادن این ویژگی­ های عالی و ممتاز و با رنگ و بوی حسینی دادن به زندگی خود بتوانیم رضایت و خشنودی حضرت حق (جلّ جلاله) را کسب نموده و نام خود را در زمرۀ طومار یاران فرزند برومندش ثبت و ضبط نماییم.

کتاب "ده درس انسان ساز از قیام امام حسین (ع) " به قلم حجت الاسلام و المسلمین علیرضا فقیهی امام جمعه ایمانشهر و به همت انتشارات «حیات طیبه» در سال ۹۵ منتشر شد و اکنون با استقبال مخاطبان به چاپ هفتم رسیده است.

این کتاب در ماه محرم و ایام اربعین با تخفیف ویژه جهت برگزاری مسابقه کتابخوانی خدمت هیئات مذهبی و مجموعه های فرهنگی ارائه می گردد.

حجت الاسلام فقیهی  تاکنون ۱۰ جلد کتاب تالیف کرده است.

/۶۰۲۶/۳۰۸۰

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام جمعه امام حسین جوانان و نوجوانان قرآن محرم قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)

علیرضا نقوی مدیرمنطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان این که بررسی‌های اولیه از فرونشست زمین میدان امام حسین (ع) نشان از یک مسیر متروکه فاضلاب بود، گفت: مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد.

وی افزود: زیرگذر امام حسین (ع) ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو که شب گذشته بر اثر بارندگی دچار فرونشست شده بود، با همکاری شرکت آب و فاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیرو‌های منطقه مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • کتاب‌های کارآفرینان که باید قبل از تأسیس استارت‌آپ بخوانند
  • فرونشست دوباره زمین در شهر یزد + فیلم
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • «قرآن مجید»کتاب خدا مهجور نماند
  • این چند نکته ساده کمک می‌کند که بدون عطر خوشبو شوید!
  • جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس