Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:57:06 GMT

حدادی: بسکتبال خوب ایران را به اسپانیا نشان دادیم

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۵۰۲۹

حدادی: بسکتبال خوب ایران را به اسپانیا نشان دادیم

سنتر تیم ملی بسکتبال ایران گفت: برابر اسپانیا با همه توان جنگیدیم تا بسکتبال خوب ایران را نشان دهیم.

به گزارش ایسنا، حامد حدادی سنتر تیم ملی بسکتبال ایران پس از باخت نزدیک برابر اسپانیا در آخرین بازی از دور گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۹ چین، اظهار کرد: باز خوبی مقابل اسپانیا انجام دادیم. متاسفانه بعد از باخت برابر پورتوریکو در دیدرا مقابل تونس ملی‌پوشان تمرکز کافی نداشتند و به قول گفتنی فقط در زمین بازی کردیم و اصلا تمرکز کافی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تونس تیم خوبی است اما بی‌خیال برابر آن‌ها بازی کردیم.

او افزود: با این حال امروز آمدیم که برابر اسپانیا بسکتبال خوب ایران را نشان دهیم و خوب جنگیدیم، در این امر هم موفق بودیم. می‌توانستیم برابر اسپانیا برنده باشیم، اما فرق تیم‌های بزرگ و با تجربه با تیم‌های کم تجربه همین جا است که با یک یا دو اشتباهات در دقایق پایانی نتیجه را واگذار کردیم.

حدادی گفت: دو بازی آینده برابر فیلیپین و آنگولا برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد و در این دو مسابقه همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

انتهیا پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جام جهانی بسکتبال 2019 چین حامد حدادي تيم ملي بسكتبال ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

همچنین مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

با توجه به در پیش بودن بازی های حساس نیمه نهایی، باید دید کمیته انضباطی در خصوص برخی ستاره های حاضر در این تیم های حاضر در این مرحله چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • رژیم‌ صهیونیستی ضعیف و فاقد راهبرد مشخص است
  • رژیم‌صهیونیستی ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است
  • بسکتبال NBA | میزبان ها بالاخره باخت می‌دهند؟
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس