Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:47:17 GMT

بازجویی ستاره اسبق رئال به اتهام انتشار تصاویر مستهجن

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۵۱۵۵

بازجویی ستاره اسبق رئال به اتهام انتشار تصاویر مستهجن

خبر مذکور امروز (چهارشنبه) توسط روزنامه بیلد آلمان رسانه‌ای شد و از آن پس دادستانی هامبورگ با تایید آن، از تحقیقات جاری در مورد جرائم «کریستوف متزلدر» مدافع اسبق باشگاه رئال و تیم ملی آلمان مرتبط با انتشار محتوای «هرزه‌نگارانه کودکان» خبر داد.

براساس گزارش‌ها، متزلدر ۳۸ ساله که در سال ۲۰۱۳ کفش‌های خود را آویخت، با استفاده از پیام‌رسان واتس‌اپ، تصایر مذکور را که شامل محتوای مستهجن بوده، برای زنی که در هامبورگ با وی ارتباط داشته، فرستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات آلمان روز گذشته متزلدر را در دوسلدورف،  ۲ بار مورد تفتیش قرار داده و گفته می‌شود وی با آنان همکاری کرده است؛ اطلاعات و اشیاء کشف شده در جریان تفتیش نیز  هم‌اکنون مورد ارزیابی قرار گرفته و تحقیقات در جریان است.

متزلدر در بورسیادورتموند برای خود نامی دست‌وپا کرد و عنوان قهرمانی فصل ۲۰۰۱ – ۲۰۰۲ بوندسلیگا را به همراه این تیم فتح کرد؛ در ادامه در سال ۲۰۰۷ راهی مادرید شد و در نخستین فصل حضور لالیگا را در پیراهن کهکشانی‌ها تصاحب کرد و سه سال بعد دوباره به بوندسلیگا بازگشت و سه سال پایانی دوران فوتبالی خود را در شالکه سپری کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۵۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد

دولت فرانسه با متهم کردن روسیه به انتشار اخبار جعلی و نادرست، از اتحادیه اروپا خواست تا تحریم‌های بیشتری علیه مسکو اعمال کند.

به گزارش اسپوتنیک، فرانسه از اتحادیه اروپا درخواست کرد تحریم‌های جدیدی را برای هدف قرار دادن اطلاعات نادرست روسیه و مداخله در انتخابات در سراسر جهان اعمال کند.

بلومبرگ روز چهارشنبه با استناد به یک پیش نویس پیشنهادی، گزارش داد که فرانسه از اتحادیه اروپا خواسته تحریم های جدیدی علیه روسیه به دلیل ادعاهای دخالت در انتخابات اعمال کند.

در پیش نویس نقل شده توسط بلومبرگ آمده است که این محدودیت‌ها افراد و نهادهای مرتبط با روسیه را که گفته می شود در اقداماتی برای تضعیف دموکراسی، ثبات و حاکمیت قانون از طریق انواع ابزارهای ترکیبی دخیل هستند، هدف قرار می‌دهد.

در گزارش ارائه شده توسط فرانسه ادعا شده است که روسیه با انتشار اخبار جعلی با هدف افزایش اختلاف بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا فعالیت‌های بی‌ثبات کننده انجام می‌دهد.

بلومبرگ به نقل از منابع آگاه افزود: مقامات اتحادیه اروپا نگران افزایش حجم اطلاعات جعلی در رسانه‌های اجتماعی در آستانه انتخابات ماه ژوئن هستند.

رسانه های خبری گفتند که پیشنهاد فرانسه از حمایت کشورهای استونی، لتونی، لیتوانی، هلند و لهستان برخوردار است.

ماه گذشته، مقامات جمهوری چک تعدادی از نمایندگان پارلمان اتحادیه اروپا را متهم کردند که از یک رسانه‌ طرفدار روسیه برای انتشار دیدگاه این کشور در مورد وضعیت بین‌المللی، رشوه دریافت کرده‌اند.

روسیه بارها اتهامات غرب در مورد دخالت روسیه در امور داخلی سایر کشورها را رد کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • با تحریک خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی | جزئیات تازه از دومین دادگاه
  • با تحریک خانوم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی | جزئیات تازه از دومین دادگاه
  • جزئیات تازه از دومین جلسه دادگاه تتلو | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • ربیعی، وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است