Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-20@00:38:34 GMT

مراسم عروسی با تمِ سیندرلا در گرمدره!

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۵۲۹۶

ساعت 24- همه چیز آماده است. قصر پادشاه، به شکل کارتونی و همان شکلی که در ذهن داریم، قبل از ورود، طراحی و آماده شده است تا کاملا برای مهمانان‌تان لگوی مشهور کمپانی دیزنی را تداعی کند.

همه چیز آماده است. قصر پادشاه، به شکل کارتونی و همان شکلی که در ذهن داریم، قبل از ورود، طراحی و آماده شده است تا کاملا برای مهمانان‌تان لگوی مشهور کمپانی دیزنی را تداعی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عروس قبل از ورود، لباس مخصوص سیندرلا را می‌پوشد و سوار بر یک درشکه مجلل وارد مراسم می‌شود. نامادری و خواهرهای ناتنی، کارکنان قصر پادشاه، دربان و درشکه‌چی و مردم حاضر در مراسم رقص پسر پادشاه، با لباس‌ها و چهره‌هایی که از کارتون سیندرلا در ذهن داریم همگی در کنار مشعل‌های درخشان و قصر باشکوه شاه حاضرند تا این فانتزی را تکمیل کنند. پس از پیاده شدن سیندرلا از درشکه از زیبایی او مبهوت می‌مانند و راه را باز می‌کنند تا سیندرلا و پسر پادشاه که نقشش را آقای داماد بازی می‌کند به یکدیگر برسند.

دو نکته این داستان را از سناریوی سیندرلای واقعی متمایز می‌کند. اول اینکه برخلاف داستان اصلی با به صدا درآمدن زنگ نیمه شب، لباس‌ها و درشکه سیندرلا ناپدید نمی‌شود و او مجبور به فرار نیست. نکته دوم، دلیل این ناپدید نشدن را توضیح می‌دهد. جواب خیلی ساده است؛ پول!

تیم اجرای این نمایش که حدود ۱۵۰ نفر هستند، چیزی حدود ۳۰ تا ۶۰ میلیون تومان دستمزد می‌گیرند، هزینه اجاره یک درشکه به همراه دو اسب سفید برای یک شب، حدود ۱۵ میلیون تومان است و اجاره تک تک مشعل‌های حاضر در سالن، بین شبی یک تا دو میلیون تومان است. مجموع هزینه طراحی دکور و لباس و ... برگزاری این عروسی را در باغ‌تالارهای مشهور اطراف تهران، دست‌کم ۵۰۰ میلیون تومان، تنها برای ۲۰۰ نفر مهمان می‌رساند.

خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مراسم عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال جنجالی + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 منبع: نبض خبر

tags # سریال جنگل آسفالت ، نوید محمدزاده سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • عروس زرندی قربانی سانحه رانندگی در شب عروسی
  • عروسی که به عزا تبدیل شد + فیلم
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال جنجالی + ویدئو
  • خیانت پادشاه گوجه فرنگی!
  • (ویدئو) نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در «جنگل آسفالت»!
  • خیانت پادشاه گوجه فرنگی با کمک به رژیم صهیونیستی! + فیلم
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال!
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید و فرشته در یک سریال!
  • عروسی بازیگر مشهور ایرانی و همسر فرانسوی اش
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز