Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@23:56:10 GMT

توضیح پوریا پورسرخ درباره سانحه‌ای که برایش پیش آمد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۵۷۰۷

صبح امروز خبری منتشر شد از سانحه‌ای که برای دو بازیگر سریال «ایل‌دا» به وجود آمد. پوریا پورسرخ که در این حادثه سرنشین عقب موتوری بود که با درخت برخورد کرد درباره این اتفاق به خبرآنلاین می‌گوید: «خوشبختانه حالم خوب است و اتفاق خاصی نیفتاد.» او حادثه به وجود آمده را اینطور توضیح می‌دهد: «در یکی از سکانس‌ها سرعت موتورسیکلت بالا بود و وقتی در یک چاله افتاد، از کنترل همکارم خارج شد و به سرعت به سمت یک درخت حرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از ترک موتور پایین پریدم و همکارم هم با درخت برخوردی داشت که خوشبختانه برای او هم مشکلی به وجود نیامد.»

پورسرخ که در سریال «ایل‌دا» نقش ایرج را بازی می‌کند توضیح می‌دهد: «در پروژه‌های اینچنینی این مشکلات هم بخشی از کار است. چون کار قدیمی است و طبیعتا وسایل هم قدیمی هستند و گاهی چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. خدا را شکر که این‌بار به خیر گذشت.»

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۵۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت یک میلیارد درخت ظرفیت نهالستان‌ها را به ۱۰۰ درصد رساند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی نیکبخت عصر پنج شنبه در بازدید از نهالستان شهید عمو زاده شهر سمنان ضمن بیان اینکه طرح کاشت یک میلیارد درخت ظرفیت نهالستان‌ها را به ۱۰۰ درصد افزایش داده است، ابراز داشت: با توجه به اقلیم خشک و بارندگی کم در این نهالستان‌ها کشت گیاهان سازگار با این اقلیم در دستور کار قرار گرفته است.

وی ضمن بیان اینکه پیش از اجرای طرح تنها از ۳۰ درصد ظرفیت نهالستان‌ها استفاده می‌شده است، افزود: این اقدام باعث تولید بیشتر نهال در نهالستان‌های کشور شده است.

وزیر جهاد کشاورزی ضمن بیان اینکه وزارت جهاد زیرساخت‌های لازم را برای کاشت درخت فراهم کرده است، ابراز داشت: بازگشت به چرخه تولید نهالستان‌های راکد مهم‌ترین اقدامی بود که در این حوزه طی دولت سیزدهم به انجام رسید.

نیکبخت ضمن بیان اینکه وزارت جهاد از همه توان و ظرفیت خود برای به ثمر نشستن کاشت یک میلیارد درخت استفاده کرده است، تصریح کرد: اجرای طرح هر مدرسه یک نهالستان و تبدیل خانه‌های روستایی به مزرعه کشت نهال از جمله اقداماتی که برای آن برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: با مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی در اولین سال برنامه بالغ بر سه میلیون نهال تولید شده است.

کد خبر 6082077

دیگر خبرها

  • بهترین راه برای از بین بردن کپک‌ها
  • سانحه رانندگی جان نوعروس زرندی را گرفت
  • عروس زرندی قربانی سانحه رانندگی در شب عروسی
  • توضیح مقام ارشد ارتش درباره حادثه در اصفهان
  • کاشت یک میلیارد درخت ظرفیت نهالستان‌ها را به ۱۰۰ درصد رساند
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • شب پرحادثه در قزوین / ۳ سانحه در ۲ ساعت
  • نوزادان منطقه ۲ تهران صاحب درخت شدند
  • بیش از ۲۵۰ میلیون اصله نهال تولید شد
  • فیلم/ استتار جالب کبک لابه‌لای شاخه‌های درخت