Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس از کرمانشاه غروب امروز نشست هم اندیشی در مورد امور حقوقی با حضور خانم جنیدی معاون امور حقوقی رئیس جمهور در سالن شهدای دولت با حضور استاندار کرمانشاه، معاونین، مدیران کل و رؤسای ادارات مختلف برگزار شد.

معاون رئیس جمهور در این نشست تصریح کرد: هدف از حکومت داری با دستگاه عریض و طویلش دفاع از حقوق شهروندی، آزادی و شکوفایی استعدادهای مردم است؛ در غیر این صورت حکومت داری به زحمتش برای کارگزاران و هزینه اش برای مردم نمی ارزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنیدی با تایید انتقادات و صحبت‌های استاندار کرمانشاه در مورد بروکراسی‌های زاید که مانع رشد و توسعه هستند، بروکراسی اداری را «فرآیند غیر ضرور سنگین» نامید که باید به دنبال تغییرش بود.

معاون حقوقی رئیس جمهور از بخش خصوصی و بخش‌های مختلف دولتی که از ناحیه طرف‌های خارجی دچار خسارت می بینند خواست گزارش هایشان را  شفاف و همراه مستندات به این معاونت ارائه دهند تا دعاوی آنها را به نحو موفق پیش ببرند.

جنیدی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به کشته شدن میلیون‌ها ایرانی در جریان جنگ جهانی اول با توطئه انگلیسی‌ها بر لزوم مستند سازی از این جنایت تاکید کرد و گفت: در این زمانه شرایط برای  پرداختن به این موضوع  فراهم است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور از احداث بازارچه خاص بانوان در سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، انسیه خزعلی، امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در بازدید از غرفه محصولات خاص صندوق اعتبارات خرد زنان روستای خیرآباد اظهار کرد: بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود و اعتبار ویژه ای برای آن در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر امر آموزش و توسعه تولیدات، افزود: مسائل اشتغال خانگی باید با مشارکت همگانی مردم حل شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: برای صادرات کالا نیز پلتفرم‌هایی طراحی شده که بازارچه مجازی "کسبینو"، یکی از سیاست‌ها در این راستا است که عرضه‌کنندگان محصولات، می‌توانند از طریق پست، محصولات تولیدی خود را برای خریداران ارسال کنند.

معاون رئیس‌جمهور از غرفه محصولات خاص صندوق اعتبارات خرد زنان روستای خیرآباد بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات بانوان قرار گرفت.

کد خبر 745797

دیگر خبرها

  • بازدید از اماکن و محوطه‌های تاریخی شاخص استان رایگان است
  • ثبات بازار طلا بعد از نوسانات اخیر
  • بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود
  • معاون رئیس‌جمهور پاسگاه محیط‌‍‌بانی مهدیشهر را بهره‌برداری کرد
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • معاون حقوقی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با قدس: تحریم جدید از سوی اروپا بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • دلیل توقیف کشتی اسرائیلی از زبان معاون حقوقی رئیس جمهور
  • دهقان: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیلی توسط ایران