Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران معتقد است، اگر تیم ملی در دیدار اول پیروز می شد، روند گروه تغییر می کرد.

طرفداری- تیم ملی بسکتبال ایران در دیدار سوم خود مقابل اسپانیا در جام جهانی بسکتبال با نتیجه 73-65 شکست خورد.

به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، مهران شاهین طبع بعد از شکست تیم ملی بسکتبال ایران مقابل اسپانیا در جام جهانی 2019 اظهار داشت:

عملکرد خیلی خوبی در بیشتر مقاطع این بازی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن‌های ما عملکرد درخشانی داشتند. به خصوص در حمله خوب بودیم. می‌توانم بگویم از کار تیمی‌مان راضی هستم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره شکست چین در آخرین دیدار مرحله گروهی، صعود نکردن این تیم به مرحله بعد و شانس کسب سهمیه المپیک توسط ایران گفت:

فکر می‌کنم به جز اردن که دو بازی بسیار سخت خواهد داشت سایر تیم‌ها، شانس برابری دارند. دیدارهای مقابل فیلیپین و آنگولا برای بسیار مهم خواهند بود. فکر می‌کنم نیجریه حریف سختی برای چین باشد. شکست چین در بازی مقابل ونزوئلا شانس ما را دوباره زنده کرد و می‌خواهیم از این شانس استفاده کنیم. برای ما فردا یک روز دیگر است.

شاهین‌طبع درباره نوسان تیم ملی بسکتبال در سه دیدار مرحله گروهی و عملکرد مقابل تونس تصریح کرد:

ما باید بازی اول را می‌بردیم. اتفاقاتی افتاد که در حال حاضر نمی‌خواهم به آنها اشاره کنم چون باید فعلا آن‌ها را فراموش کنیم. در آن دو روز که تا بازی با تونس فرصت داشتیم نمی‌توانستیم بازیکن‌هایمان را کاملا آماده کنیم. بازی که مقابل تونس انجام دادیم، بازی ما نبود. بازیکن‌های ما هنوز از بازی اول ناراحت بودند. آنها با تمام قلب‌شان بازی می‌کنند و شکست روز اول برای ما سخت بود.

وی ادامه داد:

تجربه‌ای که در تیم ما وجود دارد به ما کمک کرد برای این بازی شرایط خودمان را داشته باشیم. امروز بهترین بازی‌مان را انجام دادیم. همانطور که اسپانیا بهترین بازیش را انجام داد. فکر می‌کنم تجربه آن‌ها بود که در دو دقیقه آخر به کمک‌شان آمد و باید به آن‌ها تبریک بگویم.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۶۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگ کنگ مغلوب تیم بسکتبال سه نفره مردان شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، تیم ملی بسکتبال ۳ نفره آقایان ایران در رقابت‌های کاپ آسیا دردومین دیدار خود مقابل تیم هنگ کنگ قرار گرفت. ملی‌پوشان ایران در این دیدار با نتیجه ۲۰بر۱۰ هنگ کنگ را از پیش رو برداشت.
در این بازی احسان دلیرزهان ۱۰ امتیاز،متین آقاجانپور ۵ امتیاز، مجید رحیمیان۳ امتیاز و محمدمهدی رحیمی ۲ امتیاز کسب کردند.
بازی سوم تیم ملی آقایان ۱۱ فروردین از ساعت ۱۰:۳۵ مقابل تیم ملی چین خواهد بود. ملی‌پوشان ایران همان روز از ساعت ۱۱:۵۵مقابل تیم ملی سنگاپور قرار خواهند گرفت.

کد خبر 6064410

دیگر خبرها

  • پیروزی مقتدرانه شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • فکری بازی کنیم
  • هنگ کنگ مغلوب تیم بسکتبال سه نفره مردان شد
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • نگاهی به عملکرد درخشان لامین یامال در دیدار اسپانیا و برزیل / فیلم
  • حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی
  • باور کنید، این برزیل هیچوقت تسلیم نمی‌شود
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • ساعت و زمان پخش زنده بازی اسپانیا و برزیل امروز 7 فروردین