Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سید موسی خادمی استاندار لرستان امشب در جلسه قرارگاه در جلسه بررسی پروژه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی لرستان، اظهار کرد: محرومیت‌زدایی مناطق محروم کاری ارزشمند بوده که طی سالیان اخیر در سراسر کشور شروع شده است.

خادمی بیان کرد: از سال گذشته تاکنون اقدامات خوبی توسط سپاه و دستگاه‌های اجرایی استان در دهستان‌های محروم و احصا شده استان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بازسازی دهستان‌های سیل‌زده استان نیز در تفاهم‌نامه قرارگاه پیشرفت و آبادانی قرار گیرد، افزود: همچنین دهستان‌های ضریب ۹ و ۸ استان شناسایی شود و ضمن تعریف پروژه در این مناطق، از اعتبارات سیل و بودجه داخلی برای بازسازی آن‌ها استفاده کنیم.

استاندار لرستان اولویت کار در دهستان‌های محروم و همچنین سیل‌زده را در حوزه‌های آب، برق و زیرساخت عنوان و تصریح کرد: به عنوان الگو طی سال‌های آینده روستا‌های محروم را نیز با ضرایب کمتر در اولویت قرار دهیم.

خادمی با بیان اینکه در خصوص اعتبارات اشتغال‌زایی زمینه جذب بالاتر است، افزود: وزارت کار ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر به اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری استان اضافه کرده است، از این رو می‌توان با ارائه تسهیلات با نرخ پائین زمینه اشتغال را در دهستان‌های محروم فراهم کرد.

انتهای پیام/ر

اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال روستایی لرستان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان

 مصطفی ملکی صادقی در حاشیه بازدید از محور‌های روستایی این شهرستان به خبرنگاران گفت: با هدف توسعه راه‌های روستایی، محرومیت زدایی و افزایش ایمنی در محور‌های روستایی، عملیات آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی استان طی سال گذشته انجام شده است. 
وی به اعتبار هزینه شده در آسفالت راه‌های روستایی اشاره کرد و افزود: ۸۷ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۲ هزارو ۵۵۰ میلیارد ریال احداث شده است.
معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ ساخت و زیرسازی ۹۳ کیلومتر راه روستایی در استان لرستان انجام گرفته است.
ملکی صادقی عنوان کرد: با آسفالت این مقدار راه روستایی ۲۰ روستا در سطح استان از نعمت آسفالت برخوردار شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان 
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو
  • اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی لرستان
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران