Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وینیسیوس جونیور، بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید گفت: اگر خوب تمرین کنم و رفتار خوبی داشته باشم می‌توانم مثل مارسلو و کاسیمور سال‌ها در رئال مادرید بمانم. تاریخ انتشار: 02:30 - 14 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۷۲۴۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، وینیسیوس جونیور ستاره جوان و برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید که از فصل گذشته کم‌کم خود را آماده بازی در ترکیب اصلی این تیم کرده، امیدوار است در فصل جاری بیش از فصل گذشته بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جونیور در مورد حضورش در رئال مادرید اظهار داشت: زیدان همیشه به من می‌گوید که در تیم آرامش داشته باشم و به تمرین و رشد خود ادامه دهم، چون اگر این کار را بکنم و رفتار خوبی هم در تیم داشته باشم می‌توانم سال‌های طولانی در رئال بمانم. درست مثل کاسمیر و مارسلو که سال‌ها در مادرید بودند.

وی افزود: ممکن است در فصل جدید با حضور ازار من به سمت راست خط حمله بروم. درست است که آنجا پست تخصصی من نیست، اما اینکه بتوانم در دو سمت خط حمله بازی کنم قطعا به توانایی‌های من اضافه می‌کند و حرفه ای‌تر می‌شوم. بدون شک سعی می‌کنم در پست جدید نمایش خوبی داشته باشم و روز به روز بهتر شوم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زیدان رئال مادرید میزان لیگ برتر وینیسیوس جونیور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)

رئال مادرید با برتری مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

دانلود (85.9MB)

دیگر خبرها

  • بوکرتی: دوست‌ دارم شاهد بازگشت هاردی بویز به WWE باشم
  • توصیه های کپا آریزابالاگا به لونین پیش از ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • شب بد ستاره رئال در اتحاد: مصدومیت هم اضافه شد!
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • فوران خشم هواداران بارسلونا؛ از «دمبله حرام‌زاده» تا «وینیسیوس بمیر» + ویدیو
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • آلکاراس: مجبور شدم از مسترز بارسلونا کناره‌گیری کنم