Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@21:45:44 GMT

اینفوگرافیک آداب عزاداری محرم منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۷۱۸۵

اینفوگرافیک آداب عزاداری محرم منتشر شد

اینفوگرافیک تازه گروه طرح و تصویرسازی خبرگزاری تسنیم با عنوان «آداب عزاداری محرم» منتشر شد. ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۲ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، در سال‌های اخیر شاهد وقوع برخی بدعت‌گذاری‌ها و رفتارهای نامتعارف در برخی مجالس عزاداری بوده‌ایم که سیمای نامطلوبی را از تشیع نزد  افکار عمومی جهان اسلام و ملل سایر کشورها به نمایش گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لزوم پرهیز از بدعت‌گذاری و انجام رفتارهای نامتعارف در مناسک مذهبی، ضرورت مهمی است که اکنون بیش از پیش نیازمند توجه همگان است. 

اینفوگرافیک تازه گروه طرح و تصویرسازی خبرگزاری تسنیم با عنوان «آداب عزاداری محرم»، با رجوع به آموزه‌های دین مبین اسلام، به برخی آداب و سیاق صحیح عزاداری اهل بیت(ع) در ایام محرم پرداخته است. 

پوستری با مضمون "رهایی حُرّ از خود" طراحی و منتشر شدانتشار پوستر جدید درباره حضرت رقیه(س)چهار پوستر عاشورایی جدید منتشر شدپوستر «سلام خدا بر مسلم‌بن عقیل» منتشر شد

 

انتهای پیام/

R1527/P/S4,40/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ماه محرم هنرهای تجسمی موکب تسنیم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه محرم هنرهای تجسمی ماه محرم هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، در مراسمی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: جمهوری اسلامی را محصول نهضت امام حسین (ع) می‌دانیم و پیرغلامان حسینی عصاره جریان مردمی هستند و باید فکری شود تا جریان مردمی با ستاد استانی اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی هماهنگی بیشتر و قوی‌تری داشته باشد.

حجت الاسلام علیدادی‌سلیمانی افزود:میزبانی این مراسم افتخاری است که نصیب شده و بعد از میزبانی اکثر استان‌ها و تجربه ایجاد شده فرصت مناسبی است که بهترین بهره فرهنگی را از تجربیات برگزاری ببریم و بتوانیم به اهداف برنامه ریزی شده وآثار ماندگار آن برسیم.

وی تاکید کرد: محور مهم جریان مردمی محرم و صفر با تجلیل و گرامیداشت پیرغلامان  تقویت می‌شود.

فداکاراستاندارکرمان هم از آمادگی استان و اقدامات انجام شده برای این میزبانی گفت و بیان داشت: تشکیل کمیته های  چهارگانه اولین اقدامی است که انجام شده و سعی کرده ایم تمامی امکانات استان و نهادهای دولتی در کنار ظرفیت‌های مردمی به کارگرفته شود.

رمضان نژاد رئیس سازمان بسیج صداوسیماهم ازاولویت دار شدن کرمان برای میزبانی اجلاسیه بیست ویکمین به دلیل پایتخت بودن جبهه مقاومت خبر داد و گفت:حساسیت مراسم امسال به همین دلیل است و پیرغلامانی از جبهه مقاومت در عرصه بین الملل میهمان ویژه این مراسم هستند.

بیست ویکمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی قرار است همزمان با ماه محرم در استان کرمان برگزار شود.

 

 

دیگر خبرها

  • فیلم|کهن‌کسوت مشهدی از آداب زورخانه می‌گوید
  • اینفوگرافیک/ همه دستگاه‌هایی که درباره حجاب وظیفه دارند؟
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • (اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • روز جهانی کتاب World Book Day + پوستر و شعار ۲۰۲۴