Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@08:34:09 GMT

رییسی: راه برای پیشرفت بسیار است

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۸۱۳۴

رییسی: راه برای پیشرفت بسیار است

رئیس قوه قضاییه گفت: راه برای توسعه‌یافتگی و پیشرفت بسیار است و باید در این راستا برنامه‌ریزی کرده و گام برداریم.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله ابراهیم رئیسی صبح امروز در بدو ورود به زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تلاش‌های زیادی در استان جهت توسعه انجام شده که جای تقدیر دارد، ولی راه برای توسعه‌یافتگی و پیشرفت بسیار است و باید در این راستا برنامه‌ریزی کرده و گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هدفم از سفر به استان زنجان، دیدار مستقیم با مردم و حضور در جمع عزاداران حسینی است، افزود: از گذشته توفیق زیارت مردم متدین زنجان را داشتم و امروز بار دیگر توفیق شد تا در خدمت مردم این استان و شرکت در مراسمی که به نام حسین برقرار می‌شود، باشیم.

رییسی ادامه داد: دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و دیدار با مسئولان ادارات و سازمان‌ها و آشنایی نسبت به مسایل و مشکلات و بهره‌مندی از دیدگاه‌های مدیران، شرکت در جمع روحانیون و نخبگان و شنیدن نظرات آنها و شرکت در جمع همکاران قضایی و مطلع شدن از مشکلات همکاران در استان زنجان از دیگر اهداف این سفر است.

رییس قوه قصاییه به اعزام ۷ هیئت به شهرستان‌های استان نیز اشاره کرد و گفت: این گروه‌ها از نزدیک با مشکلات مردم در شهرستان‌ها آشنا شده و قطعا موارد در جلسه پایانی جمع‌بندی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رييس قوه قضاييه ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت 73 درصدی در ساخت کانال اتصال بندر فاو به «جاده توسعه»

تین نیوز

وزیر حمل و نقل عراق اعلام کرد که میزان پیشرفت در ساخت کریدور جاده ای اتصال بندر فاو به جاده توسعه از 73 درصد فراتر رفته است.

 

رزاق محیبس السعداوی، وزیر حمل و نقل عراق امروز دوشنبه اعلام کرد که میزان پیشرفت در ساخت کریدور جاده ای اتصال بندر فاو به جاده توسعه از 73 درصد فراتر رفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از میدل ایست نیوز، در بیانیه وزارت حمل و نقل عراق آمده است که السعداوی امروز وارد استان بصره شده است.

در بیانیه مذکور آمده است که وزیر حمل و نقل عراق به همراه شماری از نمایندگان بصره و مدیران کل از پروژه های این استان بازدید میدانی کرده است.

السعداوی تاکید کرد که میزان پیشرفت در ساخت کریدور جاده ای اتصال بندر فاو به جاده توسعه از 73 درصد فراتر رفته است.

وی با بیان اینکه حلقه رابط میان تونل زیر آبی و گذرگاه مرزی سفوان، حلقه اتصال مهمی است، گفت که این پروژه صدها فرصت کاری برای اهالی بصره ایجاد می کند.

پیش از این، وزارت حمل و نقل عراق خبر داد بندر بزرگ فاو با آغاز سال 2025، افتتاح خواهد شد و موعد آن تغییر نخواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • تضمین رشد اقتصاد در سایه سرمایه‌گذاری شرکت‌های جوان دانش‌ محور
  • شرکت‌های دانش بنیان، نماد اصلی جهش تولید و مشارکت مردم/ حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • طرح‌های توسعه، راهبرد حیاتی برای بقا و پیشرفت
  • پیشرفت 73 درصدی در ساخت کانال اتصال بندر فاو به «جاده توسعه»
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان
  • دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان توسعه می‌یابد
  • لزوم توسعه فضای شهری بیجار/رفع مشکلات مردم نیازمند توجه