Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، مسعود نصری در کارگاه آشنایی استادان با جدیدترین بخشنامه‌ها و آئین‌نامه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه در جمع اعضای هیأت علمی و مدرسان حق التدریس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که توسط استادان در روند آموزش باید مدنظر قرار گیرد توجه به مهارت و دانش افزایی در دانشجویان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشجویان به عنوان آینده سازان میهن اسلامی می‌بایست با آموزش دقیق و اصولی تربیت و بارور شوند و این مهم با تلاش و همت استادان، این سرمایه‌های گرانقدر عرصه آموزش و پژوهش محقق خواهد شد.

نصری با اشاره به نقش استادان در تولید علم و تبدیل آن به ثروت تصریح کرد: تاکنون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر هشت هسته فناور در مرکز کارآفرینی و رشد واحدهای فناور دانشگاه مستقر شده و استادان می‌توانند از ظرفیت موجود برای تجاری سازی ایده و محصولات استفاده کنند.

رئیس واحد شاهین‌شهر تاکید کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب، علم آموزی به جوانان در سطح آموزش عالی مورد تاکید قرار گرفته و ضروری است اعضای هیأت علمی و مدرسان مدعو به بخش‌های علمی، اخلاقی و حرفه‌ای این بیانیه توجه ویژه کنند.

نصری اضافه کرد: با توجه به اثربخشی استادان بر روی دانشجویان، شایسته است در چارچوب ضوابط دقایقی از کلاس‌های درسی را به بیان نکات اعتقادی و اخلاقی اختصاص دهند.

وی افزود: توجه به مسائل و مباحث فرهنگی و اخلاقی می‌تواند مانع از سقوط و انحراف جوانان گردد و به عنوان یک مسئله زیربنایی باید مدنظر استادان قرار گیرد.

نصری در بخش دیگری از سخنان خود، توسعه رویکرد مطالعاتی، پژوهشی و آینده پژوهی در دانشگاه را خواستار شد و اظهار کرد: توجه به رفع نیازهای جامعه و صنایع با تدوین طرح‌های پژوهشی و نیز استفاده از ظرفیت علمی و تحقیقاتی دانشجویان از دیگر نکات مهم در دانشگاه است.

وی اضافه کرد: دانشگاه می‌تواند با استفاده از پتانسیل‌های متعدد علمی و با همت استادان و دانشجویان، در راستای رفع نیازهای صنعت با رویکرد حل المسائلی گام‌های اساسی بردارد.

به گزارش خبرگزاری hds;hkd,c، در پایان این همایش از اساتید نمونه علمی، پژوهشی و فرهنگی سال 1397 دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر تجلیل و قدردانی شد.

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۸۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه

ده‌ها نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در آمریکا در حمایت از غزه دست به اعتراض زدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اعضای هیئت علمی دانشگاه کلمبیا آمریکا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده به خاطر حمایت از فلسطین اعتصاب کردند.

همچنین ده‌ها دانشجوی حامی فلسطین در دو دانشگاه ییل در کنتیکت و نیویورک در منهتن نیز بازداشت شدند.

اداره پلیس شهر نیویورک به "سی ان ان" گفت که دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه نیویورک در جریان اعتراضات در محوطه مدرسه دستگیر شدند.

 

.

 

روز200 طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختریسازمان ملل: 70 درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • ضرورتِ هدایت نخبگان به سمت علوم انسانی
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی
  • فعالیت‌های تحقیقاتی و استنادی مبنای ارتقاء رتبه استادان است