Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام شمس‌الدین احمدی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهارداشت: نهضت عاشورای حسینی تمدن‌ساز بوده، چنان‌که انقلاب اسلامی ایران پس از ۴۰ سال با وجود حادثه‌های بسیار مهمی که پشت سر گذشته به برکت بعثت، غدیر و نهضت عاشورا در اوج عزت، عظمت و اقتدار قرار دارد و همچنان به راه خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه محرم و صفر انقلاب اسلامی را بیمه کرده، افزود: نمونه‌ها و جلوه‌هایی از زیربنای تمدن‌سازی را می‌توان در پیاده‌روی اربعین حسینی دید که هر سال پرشورتر از گذشته برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان تاکید کرد: عزاداری‌ها و سوگواری‌ها برای حضرت امام حسین (ع) به ماندگاری و توسعه روزافزون منجر می‌شود و از این رو دشمن دو رکن مهم و اساسی عاشورا و مهدویت را جهت آسیب رساندن به اسلام محور قرار داده، چرا که شیعه دارای بال‌های سرخ و سبز عاشورا و مهدویت است.

وی بیان کرد: دشمنان موفقیت شیعه را در سه عامل عاشورا، مهدویت و ولایت فقیه  می‌دانند و از این رو برای آسیب زدن می‌کوشند و شبهه‌هایی در مورد واقعه کربلا، انتظار و همچنین ولایت فقیه طرح می‌کنند.

احمدی با اشاره به علت ماندگاری عزاداری‌های حضرت امام حسین (ع) اضافه کرد: نقدهایی هم به چگونگی نحوه برگزاری برخی مجلس‌های عزاداری‌ و اقدام‌هایی مانند قمه‌زنی وجود دارد که باید برطرف شود زیرا دشمنان قسم خورده اسلام و نظام به دنبال ترویج و سو استفاده از این بدعت‌ها در فضای مجازی هستند.

وی تصریح کرد: اتاق‌های فکر بسیاری در کشورهای اروپایی و صهیونیستی پشت این بدعت‌ها قرار دارند و مردم موحد و همیشه در صحنه ایران اسلامی باید همواره مراقبت این مسائل باشند.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان با اشاره به سفارش‌های دین مبین اسلام برای کمک به محرومان ادامه داد: مسائلی مانند تردید در نذورات نیز هدفمند صورت می‌گیرد زیرا دشمن چشم دیدن هیات‌های مذهبی، عزاداری‌ها، اجتماع‌های بزرگ مردمی را ندارد و همواره می‌کوشد به این عزاداری‌ها آسیب وارد کند.

احمدی با تاکید بر خودداری از اسراف در عزاداری‌ها افزود: سفره بی‌آلایش مجلس‌های عزاداری حضرت امام حسین (ع) برای محرومان گسترده شده و افرادی که این شبهه‌ها را مطرح می‌کنند، به فکر مستضعفان جامعه نیستند؛ درحالی‌که همین افراد محروم در دوران هشت سال دفاع مقدس و سایر رویدادها و حادثه‌های مهم پیشگام شدند.

وی گذشت ۱۳۸۰ سال از واقعه عاشورا را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: عزاداری‌ها برای حضرت امام حسین (ع) را خود اهل بیت (ع) بنیان‌گذاری کردند و روزبه‌روز رونق گرفت تا امروز با وجود همه دشمنی‌ها در نقاط مختلف جهان گسترده شده است.

۶۱۳۶/۸۱۲۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر انقلاب انقلاب اسلامی ایران جامعه عزاداری هشت سال دفاع مقدس قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود

مراسم عزاداری شب شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(علیهم‌السلام) با حضور محبین اهل‌بیت(علیهم‌السلام) در حرم مطهر امامزادگان موسی مبرقع و چهل اختران برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام منظوری و مداحی ذاکر اهل‌بیت(علیهم‌السلام) علیزاده، شامگاه سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در حرم مطهر فرزندان حضرت موسی‌بن‌جعفر(علیه‌السلام) واقع در قم خیابان آذر کوی ۵۹ انجام می‌پذیرد.

دیگر خبرها

  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • سپاه تجلی ایثار و فداکاری است
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند ولایت فقیه است
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه