Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مدیر حراست شهرداری اسلامشهر با اعلام این خبر گفت : سه مامور کنترل و نظارت شهرداری اسلامشهر در حین تخلف، با اقدام به موقع ماموران حراست  دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

سیدکمال سادات، مشاور شهردار و مدیر حراست شهرداری اسلامشهر با اعلام این خبر گفت: بعد از رصدهای دقیقی که از یک مورد تخلف داشتیم، امروز با دریافت حکم قضایی، با همکاری نیروی انتظامی سه فرد را در حال ارتکاب تخلف بازداشت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: همکاری بسیار خوب  دستگاه قضایی اسلامشهر از شهرداری در برخورد با تخلفات ساختمانی و تعامل و دغدغه مشترک میان دادستان و شهردار اسلامشهر با اتفاق امروز کاملا عیان شد و اقدام حراست نشان داد شرایط برای افراد متخلف هر روز سخت تر می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسلامشهر دستگاه قضایی شهرداری کنترل و نظارت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور مهم اژه ای به مسئولان قضایی

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای در نشست فصلی اعضای شورای‌عالی قوه قضاییه با روسای کل دادگستری و دادستان‌های مراکز استان‌ها گفت: در تنظیم و تدوین سند تحول قضایی جدید که اخیراً ابلاغ شده، از نقطه‌نظرات نخبگان و صاحب‌نظران در داخل و خارج از قوه قضاییه بهره گرفته شده است.

رئیس قوه قضاییه افزود: به نظارت سیستمی اکتفا نکنیم. حضور یافتن در برخی حوزه‌ها در نظارت بسیار موثر است.

وی ادامه داد: سرکشی به زندان‌ها بسیار مفید بوده، برای قاضی و بازپرس حضور در زندان مفید است. می‌تواند مشاهده کند حکمی که صادر کرده چه آثاری داشته است.

اژه ای گفت: مرکز امور وکلا و کارشناسان بسیار فعال شده است. اگر حرف و درد مردم را مستقیم بشنویم مخصوصا در مساجد آثار و برکات فراوانی دارد.

کد خبر 845389 منبع: میزان برچسب‌ها خبر ویژه قوه قضائیه غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای

دیگر خبرها

  • دستور مهم اژه ای به مسئولان قضایی
  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • بازدید مشترک و پایش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان چایپاره
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • تامین ۳۱ درصد منابع درآمدی منطقه ۱۵ اصفهان با صدور پروانه‌های ساختمانی
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی به همت دامپزشکی شهرستان اشکذر
  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • اعمال قانون ۴۰ هزار خودرو توسط دوربین‌های کنترل سرعت
  • بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟ | حل یک اختلاف نظر بزرگ