Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@05:44:09 GMT

پرویز هادی در لیگ برتر کشتی آزاد به روی تشک می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۸۸۹۴

پرویز هادی در لیگ برتر کشتی آزاد به روی تشک می‌رود

«داوود رخش خورشید» مربی تیم کشتی آزاد بازار بزرگ ایران (ایران مال) از عقد قرارداد داخلی با «پرویز هادی» دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی سال ٢٠١٨ خبر داد و اعلام کرد این قرارداد طی روز‌های آینده در سازمان لیگ به ثبت خواهد رسید.

هادی به دلیل مصدومیت حضور در رقابت‌های قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان در نورسلطان قزاقستان را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ برتر کشتی آزاد سال ۹۸ از مهرماه سال جاری با حضور ۸ تیم آغاز خواهد شد و تیم‌های متقاضی شرکت در این مسابقات تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۲۷ شهریورماه زمان دارند تا نسبت به ثبت قرارداد با کشتی گیران خود اقدام نمایند. مراسم قرعه کشی لیگ نیز ۲۱ شهریور برگزار می‌شود.

پیش از این علیرضا کریمی، کامران قاسم پور، مصطفی حسین خانی، رضا اطری، سید احمد محمدی، بهنام احسان پور، علی شعبانی، محمدحسین محمدیان، میثم نصیری، مهران نصیری، محمدجواد ابراهیمی، حمیدرضا زرین پیکر، امیرحسین زارع، محسن دادگر، مجید داستان، احمد بذری و حسن مرادقلی با تیم ایران مال قرار داد امضا کردند.

همچنین این تیم در کشتی فرنگی نیز با پویا دادمرز قرارداد خود را به ثبت رساند.

امین طاهری، فرهاد نوری، علیرضا گودرزی، علیرضا قاسمی و حسین شهبازی ۵ کشتی گیری بودند که قرارداد خود را با تیم دانشگاه آزاد به ثبت رساندند.

همچنین شایان عفیفی، محمد ابراهیمی، محمدحسین وند، نوید الله‌قلی نوه‌سی، محمدرضا کارگر، مهران محسنی، عرفان سعادتی‌فرد و نیما اسماعیلی ۸ فرنگی کار با حضور در سازمان لیگ فدراسیون کشتی قرارداد خود را با رعد پدافند نیروی هوایی به ثبت رساندند. لیگ برتر کشتی فرنگی در سال ۹۸ از ۳ مهرماه آغاز خواهد شد.

شورای فنی سازمان لیگ کشتی مقرر کرد هر تیم در لیگ‌های کشتی آزاد و فرنگی می‌تواند حداکثر ۴ ملی پوش جذب کند و در هر مسابقه مجاز به استفاده از ۳ ملی پوش خواهد بود. مبنای استفاده از ملی‌پوشان برای هر تیم، کشتی گیران اعزامی به رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ بزرگسالان است.

همچنین هر تیم مجاز به جذب ۲ کشتی گیر خارجی است که سابقه حضور در مسابقات المپیک، جهانی و قاره‌ای را داشته باشد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پرویز هادی لیگ برتر کشتی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۸۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ایمان محمدی برنز گرفت

تعداد بازدید : 19 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، بعد از شکست پویا دادمرز در فینال وزن ۵۵ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، مبارزه رده‌بندی اول وزن ۶۳ کیلوگرم بین ایمان محمدی و هادونگ تان از چین آغاز شد.

کشتی‌گیر ایذه‌ای که صبح امروز بعد از یک دور استراحت، ۹ بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد و در ادامه ۱۰ بر ۴ مغلوب آیاتا سوزوکی از ژاپن شد در این مبارزه با شکست ۱۰-صفر حریف چینی، صاحب مدال برنز آسیا شد.

این کشتی‌گیر که سال ۲۰۲۳ نیز ملی‌پوش وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات جهانی صربستان بود، پیش از این در انتخابی درون اردویی موفق به شکست میثم دلخانی شده بود.

تیم کشورمان در ادامه کشتی‌های پایانی ۵ وزن اول، شانس کسب ۲ مدال طلا با ناصر علیزاده و امین میرزازاده و یک برنز دیگر با امیر عبدی را خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند
  • مروری بر امتیاز مجموع کشتی‌گیران ایران در 7 دوره اخیر مسابقات قهرمانی آسیا
  • کشتی قهرمانی آسیا: ضرب ۲طلای فرنگی به‌نام ایران / علیزاده و میرزازاده روز اول را شیرین کردند
  • ببینید | ایمان محمدی برنز گرفت
  • قرارداد مربی گیتی‌پسند اصفهان تمدید شد
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان از فردا در مریوان
  • این 5 نفر سهمیه بگیرند، مستقیم به المپیک پاریس می‌روند
  • استخدام ۳ قهرمان کشتی کشور در همراه اول
  • اقدام عجیب ستاره‌های ملی‌پوش علیه پرسپولیس
  • پیغام دو ملی پوش به بازیکنان پرسپولیس؛ تیم تان را رها کنید و به اینجا بیایید!