Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@05:22:46 GMT

حضور ساری در جلسه تمرینی یوونتوس

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۹۱۳۱

حضور ساری در جلسه تمرینی یوونتوس

مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس که بعد از ابتلا به ذات‌الریه دوران بهبودی‌اش ادامه دارد در یکی از جلسات تمرینی یوونتوس شرکت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مائوریتزیو ساری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس که در تابستان جاری با ترک چلسی به تورین آمد و سکان هدایت یووه را به دست گرفت، درحالیکه بعد از ابتلا به ذات‌الریه روند بهبودش همچنان ادامه دارد در یکی از جلسات تمرینی یوونتوس حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ساری 60ساله در اواسط ماه آگوست به ذات‌الریه دچار شد و به اجبار در دو بازی اول بیانکونری در فصل جدید سری آ نتوانست روی نیمکت تیمش بنشیند. یووه در این دو بازی پارما را 1-0 شکست داده و مقابل ناپولی، تیم سابق ساری هم با نتیجه 4-3 به پیروزی رسید. شایعاتی مطرح بود که ساری می‌تواند در بازی مقابل ناپولی حضور داشته باشد ولی این اتفاق نیفتاد.

 

حالا بازگشت ساری به جلسه تمرینی یوونتوس به مدیران این باشگاه قوت قلب داده و آنها را به حضور زودهنگام سرمربی‌شان در کنار تیم امیدوار کرده است.

 

یوونتوس روز چهاردهم سپتامبر یعنی 9 روز دیگر در سری آ به مصاف فیورنتینا خواهد رفت و چهار روز بعد هم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در مادرید با اتلتیکو دیدار خواهد کرد. یوونتوس در گروه D این رقابتها علاوه بر اتلتیکو با بایر لورکوزن و لوکوموتیو مسکو همگروه است.

 

یوونتوس مائوریسیو ساری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس مائوریسیو ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های فوتبال سایپا و خیبر خرم آباد روز گذشته در چارچوب لیگ دسته اول به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود سایپا به پایان رسید. در جریان این بازی درگیری بین کادر فنی دو تیم به وجود آمد و حتی در پایان بازی نیز ادامه داشت.

در همین خصوص و با اعلام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، محمد معصومی جهت ادای پاره‌ای از توضیحات باید روز سوم اردیبهشت ماه در این کمیته حضور داشته باشد.

همچنین عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

کد خبر 6079594

دیگر خبرها

  • فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد
  • ماجرای حضور جنجالی زنان در بازی سایپا - خیبر
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • کلیپ خداحافظی تراکتور با پاکو خمز
  • جدایی توافقی خمس از تراکتور
  • بیانیه تراکتور پس از جدایی خمس؛ خودش رفت!
  • خمز از تراکتور جدا شد
  • خبر رسمی باشگاه تراکتور: جدایی خمز بدون هیچ ضرر و زیان مالی
  • فوری؛ سرمربی تراکتور استعفا کرد
  • حضور مایلی کهن در دادگاه به خاطر قلعه‌نویی