Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-20@04:45:23 GMT

سفر رئیسی به زنجان

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۹۳۳۶

سفر رئیسی به زنجان

رئیس قوه قضاییه گفت: راه برای توسعه‌یافتگی و پیشرفت بسیار است و باید در این راستا برنامه‌ریزی کرده و گام برداریم.

به گزارش ایسنا، ابراهیم رئیسی صبح امروز در بدو ورود به زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تلاش‌های زیادی در استان جهت توسعه انجام شده که جای تقدیر دارد، ولی راه برای توسعه‌یافتگی و پیشرفت بسیار است و باید در این راستا برنامه‌ریزی کرده و گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه هدفم از سفر به استان زنجان، دیدار مستقیم با مردم و حضور در جمع عزاداران حسینی است، افزود: از گذشته توفیق زیارت مردم متدین زنجان را داشتم و امروز بار دیگر توفیق شد تا در خدمت مردم این استان و شرکت در مراسمی که به نام حسین برقرار می‌شود، باشیم.

رییسی ادامه داد: دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و دیدار با مسئولان ادارات و سازمان‌ها و آشنایی نسبت به مسایل و مشکلات و بهره‌مندی از دیدگاه‌های مدیران، شرکت در جمع روحانیون و نخبگان و شنیدن نظرات آن‌ها و شرکت در جمع همکاران قضایی و مطلع شدن از مشکلات همکاران در استان زنجان از دیگر اهداف این سفر است.

رییس قوه قصاییه به اعزام ۷ هیئت به شهرستان‌های استان نیز اشاره کرد و گفت: این گروه‌ها از نزدیک با مشکلات مردم در شهرستان‌ها آشنا شده و قطعا موارد در جلسه پایانی جمع‌بندی خواهد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: زنجان رییسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی ۲ دیدار مردمی در استان سمنان خواهد داشت

سید محمد رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از مشخص شدن برنامه دیدارهای مردمی رئیس جمهور به استان سمنان در قالب سفر دوم هیأت دولت سیزدهم خبر داد و ابراز کرد: حجت الاسلام رئیسی دو دیدار مردم نیز خواهد داشت و در جمع مردم سخنرانی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دو دیدار مردمی حجت الاسلام رئیسی در سمنان و شاهرود خواهد بود، افزود: به واسطه اینکه آغاز سفر استانی دوم هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان از سمنان خواهد بود، نخستین دیدار مردمی رئیس جمهور نیز در مرکز استان برنامه ریزی شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه این دیدار ساعت ۹ صبح پنجشنبه در مسجد امام (ره) سمنان برگزار می‌شود، تاکید کرد: رئیس جمهور بعد از ظهر به شاهرود سفر کرده و ساعت ۱۶ در استادیوم تختی در جمع مردم شرق استان سمنان سخنرانی خواهد کرد.

هاشمی با بیان اینکه ستاد استقبال با همکاری شهرداری‌های شاهرود و سمنان تمهیدات لازم را برای استقبال و سخنرانی رئیس جمهور از روزهای قبل انجام داده‌اند، افزود: استان سمنان آماده برگزاری سفر دوم استانی کابینه سیزدهم است.

کد خبر 6080624

دیگر خبرها

  • گزارش سفر رئیسی به دامغان / دیدار با مردم در مصلای امام خمینی (ره)
  • رئیس‌جمهور فردا به دامغان سفر می کند
  • رئیس جمهور فردا به دامغان سفر می کند
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • نسخه پیچی پناهیان؛ از مساله حجاب تا مشکلات اقتصادی
  • رئیسی ۲ دیدار مردمی در استان سمنان خواهد داشت