Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،هادی زارع پورمدیرکل آموزش و پرورش این استان در جلسه مشترک اعضای ستاد پروژه مهر استان گفت: با توجه به مهاجرپذیر بودن شهر یاسوج افزایش سالانه بیش از ۲ هزار دانش آموز به جمعیت دانش آموزی این شهر در برخی مناطق به ویژه حاشیه‌های شهر مشکل کمبود فضای جدید آموزشی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی زارع پور افزود: در مناطقی از شهر یاسوج که مشکل فضای آموزشی وجود دارد فضا‌های مناسب به صورت اجاره استفاده خواهد شد.

او ادامه داد: در این جلسه مقرر شد اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان،  برای رفع مشکل فضای آموزشی در منطقه شرف آباد،  مدرسه ۱۲ کلاسه متوسطه اول که هم اکنون در حال ساخت است تا قبل از مهرماه تکمیل و به آموزش وپرورش بویراحمد تحویل شود.

انتهای پیام/پ

مدارس اجاره‌ای

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیلاب به مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد در حال برآورد است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خسارت سیلاب به بخش‌های مختلف استان گفت: در حال برآورد دقیق خسارات وارده هستیم.

سید علی احمدزاده در بازدید از منطقه آبشار یاسوج افزود: بارش‌های شدید گذشته موجب قطع راه ارتباطی بسیاری از روستاهای استان شده است که در تلاش هستیم هر چه سریعتر مسیرها را بازگشایی کنیم.

وی با بیان اینکه تنها در شهرستان بویراحمد ۱۰۰ روستا دچار خسارت در جاده و پل شدند، اظهارکرد: در حال برآورد خسارت سیل در روستاهای سایر شهرستان‌های استان هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بارش‌ شدید باران خساراتی به برخی مزارع پرورش پرورش ماهی وارد کرده است.

احمد زاده تصریح کرد: بارش‌ها موجب قطعی برق در مناطقی مانند دشت‌روم و سپیدار بویراحمد و ناپایداری برق در سایر مناطق استان شد که با تلاش مجموعه شرکت توزیع نیروی برق، شب گذشته برق همه مناطق پایدار شد.

وی با اشاره به خسارت عشایر ادامه داد: شاهد آبگرفتگی در معابر و محلات شهری به دلیل حجم بالای بارش‌ها بودیم که دستگاه‌های عضو ستاد بحران اقدامات لازم برای امدادرسانی به مردم را انجام دادند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت آبشار یاسوج تاکید کرد: تجاوز به حریم مسیل‌ها در آبشار یاسوج مشکلاتی را ایجاد کرد به نحوی که کانال‌ها جوابگوی حجم سیلاب نبود اما شهرداری اقدامات لازم را انجام داد و اجازه نداد تفرجگاه‌های اطراف آبشار دچار تخریب شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، احمد زاده بیان کرد: شهرداری هر چه سریعتر طرح جامع هدایت سیلاب‌ها در آبشار یاسوج را ارائه دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ هزار کلاس درس در استان اردبیل احداث می‌شود
  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • احداث ۲۰۰۰ کلاس درس در اردبیل پیش بینی شده است
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیلاب به مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد در حال برآورد است
  • احداث ۱۰۴پروژۀ آموزشی در لرستان
  • ماجرای عجیب یکتا ناصر و منوچهر هادی ادامه دارد
  • تجهیزوبازسازی مدارس خسارت دیده از سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان