Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@09:45:39 GMT

کارخانه آسفالت جدید کاشمر از شهر خارج شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۹۸۴۵

کارخانه آسفالت جدید کاشمر از شهر خارج شد

شهردار کاشمر گفت: به دلیل مخالفت برخی اعضای شورای شهر کارخانه آسفالت جدید کاشمر قبل از نصب توسط سرمایه‌گذار، از شهر خارج شد.

به گزارش قدس آنلاین، جعفر سلیمانی با بیان این‌که کارخانه آسفالت فعلی شهرداری بیش از ۴۰ سال عمر دارد و فرسوده است؛ بیان کرد: کارخانه جدید با مشارکت بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری یک میلیارد تومانی به کاشمر انتقال‌یافته بودکه به دلیل مخالفت تعدادی از اعضای شورای‌شهر به‌رغم تأمین دستگاه‌ها، در این شهر شروع به کار نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی تأکید کرد: هم‌اکنون برای خرید این کارخانه به بیش از سه میلیارد تومان بودجه نیاز است، از سویی همواره دغدغه اصلی همکارانم در شهرداری، توجه و رسیدگی به خواسته شهروندان بوده و یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم از شهرداری، آسفالت معابر و محلات است.

شهردار کاشمر بیان کرد: در حال حاضر، آسفالت استاندارد مورد نیاز برای انجام فعالیت‌های عمرانی از کارخانه فعلی شهرداری با هزینه بالای تعمیرات دستگاه‌ها تأمین می‌شود. با توجه به گسترش و توسعه شهر این کارخانه آسفالت، جوابگوی نیاز فعلی نیست.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرداری توان مالی برای احداث کارخانه جدید ندارد و بعضی از کارها باید با مشارکت بخش خصوصی پایه‌گذاری شود به همین جهت برای این امر مناقصه برگزار شد و کار تا مرحله‌ای که کارخانه در محل تاسیسات شهرداری تخلیه شد، پیش رفت.

سلیمانی عنوان کرد: متاسفانه با مشکلاتی که در درون شورا بود بخش خصوصی به این نتیجه رسید که امکان کار از او سلب شده و نمی‌تواند به راحتی فعالیت داشته باشد به همین دلیل راساً اقدام به جابه‌جایی کارخانه‌اش نمود و عملاً آن مشارکت منقطع شد و اتفاقی نیافتد.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهردار کاشمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در سال گذشته از خودکفایی شهرداری قم در زمینه تولید آسفالت مورد نیاز در سطح شهر و فروش مازاد آن به بخش خصوصی خبر داد.

مسعود بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به عملکرد سازمان توسعه و عمران شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ میزان ۲۱۰ هزار تن آسفالت توسط سازمان توسعه و عمران شهرداری تولید و حمل و پخش شد.

وی افزود: ۱۲۰ هزار تن مصالح معدنی و ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در مجموعه ساخت قطعات بتنی ساخته شد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خاطرنشان کرد: در بحث آسفالت شهرداری قم در سال گذشته توانست به خودکفایی صددرصدی برسد و علاوه بر آن فروش به بخش خصوصی نیز اتفاق افتاد.

بخشی تصریح کرد: سازمان توسعه و عمران شهرداری قم توانسته است در حوزه تأمین آسفالت علاوه بر تأمین مصرف مناطق و پروژه‌های شهرداری، رقابت خوبی با بخش خصوصی در زمینه کیفیت و قیمت داشته باشد و بخش خصوصی در چهارچوب مقررات موجود به شکل خریدار به شهرداری مراجعه کرده است.

وی با اشاره به نیاز شهرداری قم به معادن و تولید مصالح معدنی برای زیر اساس و اساس آسفالت ادامه داد: معدن ونارچ یکی از مکان‌هایی است که شهرداری سال‌ها آن را در دستور کار داشته است و نزدیک به ۷۰ درصد نیاز شهرداری از این معدن تأمین می‌شد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به اینکه سال گذشته سازمان توسعه و عمران موفق شد مجوز کار در یک معدن کوهی در کهک بگیرد، اضافه کرد: مجوز این کار از مجاری قانونی اخذ شد و در سال جدید بهره‌برداری از معدن اتفاق می‌افتد.

بخشی با اشاره به اهمیت تأمین به موقع مصالح برای پروژه‌های شهری گفت: در این زمینه نیز حرکت به سمت خودکفایی است تا ۱۰۰ درصد مصالح مصرفی و خاکی پروژه‌های شهری قم در سازمان توسعه و عمران شهرداری تأمین شود.

کد خبر 747139

دیگر خبرها

  • آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال
  • مسیر فعلی مونوریل قم توجیه ترافیکی ندارد
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن