Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@19:04:46 GMT

کیفیت پایین نان در خلخال نیازمند رسیدگی است

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۰۱۲۸

کیفیت پایین نان در خلخال نیازمند رسیدگی است

به گزارش ایرنا ،رضوان صادقی روز پنجشنبه در جلسه کارگروه ساماندهی آرد و نان افزود: هر چند با تلاش های صورت گرفته توسط اعضای این کارگروه وضعیت آرد و نان این شهرستان تا حدی بهبود یافته ولی برای جلب رضایت عمومی مسئولان شرکت غله و خدمات بازرگانی استان باید از نانوایی‌های این شهرستان بازدید کرده و مشکلات مربوط به حوزه آرد و نان خلخال را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم افزایش نظارت و بازرسی از واحدهای نانوایی خلخال اظهار داشت: برخورد با نانوایان خاطی و تشویق نانوایان تلاشگر و کارآمد باید در دستور کار اتحادیه نانوایان و اعضای این کارگروه قرار بگیرد.

صادقی خواستار تسریع در توقف فعالیت نانوایان فاقد پروانه کسب در مناطق مختلف این شهرستان از سوی اتحادیه نانوایان ،اتاق اصناف و اداره صنعت ،معدن و تجارت شد و گفت: همه نانوایان دارای پروانه کسب اعم از دولتی و یا آزادپز نیز موظف به رعایت موازین بهداشتی، پخت نوع نان قید شده در تابلوی نانوایی ،رعایت ساعت کار ،پخت مرغوب نان و تلاش برای جلب رضایت مصرف‌کنندگان هستند.

وی از انجام تمهیدات لازم برای تامین نان موردنیاز مردم در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و افزود: اتحادیه نانوایان و اداره صنعت ،معدن و تجارت خلخال وظیفه هدایت نانوایان برای فعالیت و پخت نان بصورت شبانه‌روزی در این ایام را دارند.

۱۸۰ نانوایی در مناطق مختلف شهرستان خلخال برای تامین نان مورد نیاز مردم منطقه فعالیت دارند که ۳۰ درصد از مجموع این نانوایی‌ها آزادپز بوده و مابقی از آرد سهمیه دولتی استفاده می‌کنند.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اتحادیه نانوایان شبانه روزی صنعت معدن و تجارت خلخال قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حیدر آسیابی افزود: پیشگیری از دست اندازی به عرصه‌های ملی و منابع طبیعی یکی از اقدامات شاخص استان در ۳ سال گذشته بود که نمونه بارز آن، توقف  ساخت و ساز‌های غیرمجاز در منطقه زیارت گرگان است به طوری که امروز مغازه‌های مصالح فروشی در این منطقه به کار‌های مرتبط با حوزه گردشگری و صنایع دستی مشغول شده اند.
وی ادامه داد: قوی‌ترین قضات استان از حیث مدیریتی و علمی را به عنوان دادستان انتخاب کردیم که در نتیجه امروز شاهد رویه واحد در رسیدگی به پرونده‌ها در بخش دادستانی هستیم که همین موضوع سرعت پاسخگویی به مردم، رسیدگی به پرونده‌ها را بیشتر و کیفیت ارائه خدمات به مراجعان را بهتر کرده است.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در اغتشاشات ۱۴۰۱، دادستان‌ها و قضات دادسرا‌های ما در کنار ضابطین در میدان حضور داشتند و کنترل و نظارت می‌کردند.
آسیابی به اهتمام ویژه دادستان‌های استان در حوزه حقوق عامه هم اشاره کرد و گفت: شاخص‌ترین اقدام در این حوزه توقف ورود خودرو به جنگل النگدره با مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال با کسب نظر کارشناسان حوزه محیط زیست بود.
وی گفت: رونق تولید در ۱۱۰ واحد تولیدی تعطیل یا در آستانه تعطیلی استان طی سال گذشته کار بزرگی بود که در نتیجه ارتباط مستمر و میزان شناخت دستگاه قضایی از مشکلات  تولیدکنندگان و سرمایه گذاران اتفاق افتاد.
جلسه دادستان‌های سراسر استان با معاون قضایی دادستان کل کشور امروز در دادگستری کل استان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • مصوبات کمیسیون اصل نود برای افزایش کیفیت نان
  • بررسی مشکلات خبازان خندابی در کارگروه آرد و نان
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • ◄ کسب گواهینامه مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات توسط هلدینگ دکا
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها