Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@21:51:22 GMT

علی افضل به عنوان سرمربی مس سونگون انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۰۱۸۳

علی افضل به عنوان سرمربی مس سونگون انتخاب شد.

طرفداری- علی افضل به عنوان سرمربی مس سونگون انتخاب شد.

به گزارش فارس، بعد از برکناری اسماعیل تقی پور از سرمربیگری تیم فوتسال مس سونگون در روز گذشته امروز و با تصمیم هیت مدیره باشگاه علی افضل به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: شرکت ذوب آهن درباره ربیعی کارشکنی کرد!

به گزارش ورزش سه، باشگاه فولاد خوزستان با انتخاب ۴ مربی در طول لیگ بیست و سوم، یکی از تیم‌های عجیب این فصل بوده و حالا به تازگی هم فولاد با حضور عبدالله ویسی برای فرار از سقوط به لیگ یک تلاش می‌کند. انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی آن هم در شرایطی که خودش پیشتر از هدایت صنعت نفت آبادان برکنار شده بود، باعث شد تا بسیاری از کارشناسان و هواداران خوزستانی، از تصمیم مدیران این تیم بسیار متعجب شوند.

مدیرعامل باشگاه فولاد که امروز در گفتگو با اصحاب رسانه پاسخگو به سوال آنها بود، درباره انتخاب عبدالله ویسی جواب داد و گفت: ویسی یکی از افتخارات های فوتبالی استان خوزستان است.  او از کسانی است که برای این استان قهرمانی آورده و من شخصا به او اعتقاد دارم. زمانی که ما دنبال سرمربی بودیم، ایشان در صنعت نفت آبادان بود و همه شما گزینه های سرمربیگری ما را دیدید که به هر طریقی نتوانستیم با آنها توافق کنیم. برخی از آنها شرایط اضافه شدن به ما را نداشتن و  برای برخی از آنها هم رضایتنامه نمی‌توانستیم بگیریم. سومدیریت که می‌فرمایید را باید بگویم که در هر موفقیتی تمام عوامل اثر دارند و در شکست هم عوامل زیادی حضور دارند و نمی‌توان گفت چه کسی مقصر بود؛ بلکه سهم‌ها فرق می‌کند ولی اینکه من بخواهم بگویم که در خصوص انتخاب سرمربی تعلل شده، درست نیست.
او ادامه داد: من با هییت مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان و محمد ربیعی به توافق رسیدیم و مذاکرات را انجام دادیم و من از اینجا راهی اصفهان شدم تا قرارداد را نهایی کنم و برگردم. در آخر شرکت ذوب آهن کارشکنی کردند و مانع شدند که این اتفاق برای ما نیفتاد. اینکه بگویید که می‌خواهیم ما تعلل کنیم درست نیست.

دیگر خبرها

  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • رضاییان: شرکت ذوب آهن درباره ربیعی کارشکنی کرد!
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • پرونده انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال باز شد/ «دمیر» هم گزینه هست