Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سردار "علی اکبر جاویدان" در سفر به پاوه و دیدار با کارکنان انتظامی این شهرستان، بر انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای کاهش وقوع جرائم تاکید کرد.

او مبارزه با جرائم را در گرو تلاش جهادی و مشارکت مردمی دانست و گفت: مجرمان لحظه‌ای غافل ننشسته اند و همواره در تلاش برای انجام نیات شوم خود بوده و از این رو باید تدبیر و راه چاره‌ای مناسب برای مقاله با آن‌ها اندیشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان بیان کرد: شهرستان پاوه با توجه به مرزی بودن از شرایط ویژه‌ای برخوردار است که باید از لحاظ امنیتی نگاه ویژه‌ای به آن داشت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ماموران می‌بایست موارد حفاظتی و امنیتی در ماموریت‌ها مد نظر قرار دهند تصریح کرد: برقراری امنیت در جای جای نقاط استان وظیفه مهم نیروی انتظامی است و این رسالت نیازمند عزم ملی و هماهنگی بین نهادها، سازمان‌های اجتماعی، اقتصادی و تصمیم گیری همه جانبه در این رابطه است.

او همچنین به تلاش پلیس برای جامعه عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: خوشبختانه معظم له همواره نگاه خاصی به عملکرد ناجا داشته و از مجموعه اقدامات صورت گرفته در این مجموعه تحت مدیریت و فرماندهی سردار جاویدان اظهار رضایت داشته اند.

سردار جاویدان در پایان رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان را از دغدغه‌های فرمانده ناجا عنوان کرد و گفت: با اختصاص زمین‌هایی در استان به ستاد انتظامی، عملیات ساخت واحد‌های مسکونی به زودی آغاز و کارکنان واجد الشرایط می‌توانند از آن بهره‌مند و صاحب خانه شوند.

 

انتهای پیام/ز

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز «طرح نور» از بیست‌وپنجم فروردین در سراسر کشور، گفت: کرمانشاه در این طرح که مربوط به موضوع عفاف و حجاب است، جزو بهترین استان‌های کشور به حساب می‌آید، چرا که عفت و پاکدامنی جزو فرهنگ‌های اصیل مردم این دیار محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان، امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، با تشکر و قدردانی از همراهی شهروندان کرمانشاه و به‌خصوص بانوان شریف با پلیس در اجرای طرح نور، اظهار کرد: کرمانشاه جزو استان‌های ممتاز و نمونه کشور در طرح نور است.

وی افزود: بانوان این دیار خود را مقید و ملزم به رعایت حجاب می‌دانند، چرا که از دیرباز فرهنگ پوشیدگی، عفت و پاکدامنی در میان مردم اصیل و نجیب کرمانشاه وجود داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه در فرهنگ اصیل کردی حجاب، عفاف، پوشیدگی و پاکدامنی اجزای لاینفک و جدایی‌ناپذیر آن را تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: برهنگی و کشف حجاب در این فرهنگ اصیل که مملو از غیرت و جوانمردی است، جایی ندارد.

وی در ادامه به تلاش رسانه‌های معاند برای عادی‌انگاری موضوع کشف حجاب در جامعه اشاره کرد و گفت: این تلاش مذبوحانه به جایی نرسید و اکثریت قریب به اتفاق مردم و بانوان ارجمند ایران اسلامی و استان کرمانشاه با حفظ پوشش مناسب دشمنان را در دستیابی به اهدافشان بازداشتند.

حاجیان همچنین با بیان اینکه کشف حجاب در قانون جمهوری اسلامی جرم و فعلی حرام محسوب می‌شود، گفت: پلیس مجری قانون است و اجازه نخواهد داد عده‌ای بسیار قلیل، این قانون را نادیده گرفته و هنجارشکنی کنند.

وی در پایان از برخورد قانونی پلیس با افراد هنجارشکن و بدحجاب خبر داد و گفت: همکاران ما ابتدا تلاش می‌کنند با امر به معروف و نهی از منکر، معدود افراد بدحجاب را راهنمایی کنند و در صورت بی‌توجهی، اقدامات قانونی بعدی برای برخورد با آن‌ها انجام خواهد شد.

کد خبر 747290

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب
  • اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • ماموریت چندگانه برای برقراری امنیت پایدار
  • رسیدگی فرمانده انتظامی کرمانشاه به مشکلات شهروندان درحوزه انتظامی
  • دستگیری قاتل فراری پس از یک سال در قشم
  • توقیف ۳۹ خودروی شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۹ خودرو شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان