Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاه سه روزه نقاشی سوگواره «هنر عاشورایی» با حضور استاد مرتضی اسدی در حوزه هنری خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی حوزه هنری در چهار بخش نقاشی، تصویرسازی، پوستر و عکس برگزار می‌شود. انتخاب فرازهایی عاشورایی از دو کتاب «سقای آب و ادب» و «پدر، عشق و پسر» به قلم سید مهدی شجاعی به عنوان موضوع بخش‌های نقاشی و تصویرسازی در فراخوان این سوگواره اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این راستا حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی اقدام به برگزاری کارگاه نقاشی سه روزه با حضور استاد مرتضی اسدی از نقاشان برجسته کشور کرده است و آثار منتخب این کارگاه برای داوری نهایی به دبیرخانه سوگواره هنر عاشورایی در تهران ارسال می‌شود.  

امکانات کارگاهی نظیر مواد و وسایل مورد نیاز و فضای کار در اختیار تمامی افراد پذیرفته شده برای شرکت در کارگاه قرار خواهد گرفت و به هر یک از آثار راه یافته به بخش نمایشگاهی سوگواره، مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال اهدا می‌شود.  

با توجه به ظرفیت محدود برای ثبت‌نام، هنرجویان می‌توانند تا ۲۳ شهریور ماه ۹۸ مشخصات و رزومه آثار خود را به آدرس ایمیل Tajasomi.hhkhrazavi@yahoo.com  یا شماره ۰۹۳۶۰۶۴۷۹۳۲ ارسال کرده و یا به صورت حضوری و در قالب لوح فشرده به دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی (بلوار هاشمیه، بین هاشمیه ۲۰ و ۲۲) ارائه دهند.  

شرکت در این کارگاه برای عموم آزاد و رایگان است و از ۲۵ تا ۲۷ شهریورماه در حوزه هنری خراسان رضوی برگزار می‌شود علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۵۱۳۸۸۳۰۳۶۱ داخلی ۱۱۱ تماس بگیرند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نقاشی هنر عاشورایی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد

استاندار خراسان رضوی در نشست مشترک با شهردار و معاونان شهرداری مشهدمقدس گفت: زمینه سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه گردشگری و زیارت مشهد توسط شهرداری فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی استانداری، یعقوبعلی نظری در نخستین نشست مشترک با شهردار و معاونان شهرداری مشهدمقدس که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: با حمایت مدیریت استان، زمینه سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه گردشگری و زیارت مشهد فراهم شود.

وی افزود: موضع ما در ارتباط با مجموعه شهرداری و شورای شهر موضع حمایت است، چرا که این حمایت ما منتج به خدمت و رضایتمندی مردم و در نتیجه استحکام نظام مردمی می‌شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: حمایت مسئولانی را که در خط مقدم خدمت هستند، همچنان دنبال خواهیم کرد که حتماً تأثیر خودش را در خدمت‌رسانی به مردم خواهد گذاشت.

نظری با تاکید بر اولویت‌بندی اقدامات و انجام مأموریت‌ها گفت: حتی از یک پروژه یا اقدام به ظاهر کوچک که می‌تواند از کار مردم گره‌گشایی کند، نباید غافل شویم.

استاندار خراسان‌رضوی ایجاد رضایتمندی در مردم توسط مسئولان را کار سختی ندانست و متذکر شد: برای به‌دست آوردن این رضایتمندی فقط باید بعد از تشخیص، تصمیم بگیریم و اقدام کنیم که در برخی از موارد به اعتبارات قابل توجهی هم نیاز ندارد.

در ادامه این نشست، محمدرضا قلندرشریف شهردار مشهد نیز به ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده و پروژه‌های در دست اجرای شهر پرداخت.

کد خبر 745403

دیگر خبرها

  • کرمانشاه میزبان نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق»
  • un۱۲، داستان رنج کرد‌ها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت
  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • توانمندسازی زنان روستایی، نقش مهمی در توسعه جوامع روستایی دارد
  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • کارگاه طراحی در دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می‌شود
  • حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • کاهش جرائم مربوط به سرقت در ۱۵ حوزه قضایی 
  • کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد