Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: از هفته آخر شهریورماه بررسی وضعیت کاندیداهای احتمالی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل آغاز می شود. ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل، شهرام‌ محمدی اظهار داشت: جبهه مردمی پس از تدوین شاخص‌ها و مولفه‌های امتیازبندی داوطلبان و امضای میثاق‌نامه همکاری و همراهی، وارد فاز مذاکره و بررسی وضعیت داوطلبان احتمالی نمایندگی شده است و در این مرحله کلیه افرادی که میثاق نامه را امضا کرده‌اند با حضور در جمع اعضای کمیته سیاسی و انتخابات و دبیران کمیته‌ها و کانون‌ها به ارائه مواضع و دیدگاه‌های خود پرداخته و به سوالات پاسخ می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز اطلاع‌رسانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل با تاکید بر اینکه عوامل متعددی در تعیین لیست نهایی جبهه موثر خواهد بود، افزود: سوابق، تخصص، کارآمدی، مواضع در مقاطع مختلف، مجموع امتیازات حاصل از مولفه‌های چهل گانه، میزان اجماع نخبگان و مهمتر از همه میزان مقبولیت مردمی و پایگاه اجتماعی از جمله این مولفه‌ها است.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اردبیل انتخاب شدمنتخبان شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ‌اردبیل مشخص شدنداختصاصی|جدیدترین ‌برنامه‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی‌ در سال 98 /‌ جذب جوانان در اولویت قرار گرفت

محمدی بیان کرد: به طور پیوسته و مستمر ارزیابی میدانی از افکار عمومی در حال انجام است و  مردم با مشکلات متعددی مواجهه هستند و از سوی دیگر مطالبات انباشته مردم استان ایجاب می‌کند تا نظر عموم جامعه در خصوص افرادی که می‌توانند در تعدیل مشکلات و پیگیری مطالبات تاثیر بسزایی ایفا کنند، مورد توجه قرار گیرد. البته افرادی که میثاق نامه را امضا نکنند وارد فاز بررسی هم نخواهند شد.

وی با بیان اینکه کار مردمی و انقلابیگری وابسته نام‌ها و عنوان‌های خاصی نیست، تصریح کرد: در جلسه اخیر با چمران، نایب رئیس جبهه مردمی کشور نیز بر همگرایی و هم افزایی حداکثری نیروهای انقلابی و آحاد مردم با در نظر گرفتن افکار عمومی، وضعیت مناطق مختلف کشور و مفاهیم نهادینه شده در جامعه تاکید شد.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل با اشاره به گمانه زنی‌ها و شایعات در خصوص لیست جریانات فعال اظهار کرد: این گمانه زنی‌ها طبیعی است و با نزدیک‌تر شدن به زمان انتخابات دامنه این مباحث گسترده‌تر نیز خواهد بود اما باید توجه داشت در استان اردبیل و حوزه انتخابیه مرکز استان سرلیستی مفهوم خاصی ندارد و همه از موقعیت اولیه برابری برخوردار خواهند بود و وزن واقعی و پایگاه اجتماعی هر کاندیدا را آرای مردم مشخص خواهد کرد.

محمدی با بیان اینکه سازوکار جبهه مردمی در استان برای انتخابات در حال نهایی شدن است، گفت: شورای جبهه در همه شهرستان‌ها تشکیل شده و به زودی با معرفی نمایندگان شوراهای شهرستانی، شورای استانی جدید شکل خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به ساختار مجامع، شوراها و کمیته‌ها و کانون‌های تخصصی استانی و شهرستانی، نزدیک به سه هزار نفر در مجموعه جبهه مردمی استان دارای مسئولیت‌های مستقیم استانی و شهرستانی هستند و همه آنها ساماندهی شده‌اند.

انتهای پیام/ ت

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت

شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطین اشغالی قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه شورای نگهبان به شرح زیر است:

««وَ قاتِلُوهُمْ حَتَّی لا تَکُونَ فِتْنَةٌ وَ یَکُونَ الدِّینُ لِلَّهِ فَإِنِ انْتَهَوْا فَلا عُدْوانَ إِلَّا عَلَی الظَّالِمِینَ‌» (سوره بقره آیه ۱۹۳)

شب گذشته سرانجام انتظارها به پایان رسید و حمله گسترده موشکی و پهپادی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی انجام و مواضع نظامی این رژیم در سرزمین‌های فلسطین اشغالی با موفقیت هدف قرار گرفت.

این رژیم جنایتکار و کودک‌کُش در ادامه شرارت‌هایش در روزهای گذشته با حمله به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق، جمعی از فرماندهان نظامی ایران را به شهادت رساند و می‌بایست پاسخی محکم و بازدارنده دریافت می‌کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با ده‌ها فروند موشک و پهپاد و تاکتیک‌های پیچیده، مواضع اطلاعاتی و پشتیبانی در حمله به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را به طور قابل ملاحظه‌ای منهدم کرد.

عملیات «وعده صادق» که با رمز «یا رسول الله (ص)» انجام شد، نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان به خصوص صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود و نشان داد که ایران به هر تجاوزی پاسخی محکم و پشیمان‌کننده خواهد داد.

عملیات باشکوه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که با همراهی جبهه مقاومت همراه بود، قلوب ملت‌های مسلمان و آزاده جهان و به خصوص مردم مظلوم غزه و فلسطین که در ماه‌های گذشته تحت شدیدترین حملات و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس قرار دارند، خوشحال کرد و آن‌ها را به آزادی قدس در آینده نزدیک امیدوارتر ساخت.

شورای نگهبان ضمن قدردانی از رزمندگان دلاور و پرافتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت، امیدوار است که جشن بزرگ آزادی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی هرچه زودتر باحضور باشکوه ملت‌های مسلمان و آزاده جهان برگزار شود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتش جمهوری اسلامی ایران مکتبی و مردمی است
  • پوشالی بودن رژیم صهیونیستی با عملیات «وعده صادق» بیش از پیش عیان شد
  • قدردانی وزیر کشور از عملیات وعده صادق نیرو‌های مسلح
  • عملیات «وعده صادق» پوشالی‌بودن رژیم صهیونیستی را نشان داد
  • وعده صادق نیروهای مسلح، پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را بیش از پیش نشان داد
  • پیام وعده صادق پرچمداری ایران در حمایت از جبهه مقاومت است
  • تحولات اوکراین| نگرانی زلنسکی از وضعیت ارتش در جبهه نبرد
  • قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت
  • تلفات سنگین در حمله اوکراین به نیروگاه هسته ای زاپروژیا/ لیتوانی برای جنگ با روسیه آماده می‌شود/ وضعیت وخیم ارتش اوکراین در جبهه شرقی
  • تلفات سنگین در حمله اوکراین به نیروگاه هسته ای زاپروژیا/ وضعیت وخیم ارتش اوکراین در جبهه شرقی