Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور بر لزوم ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، جمشید انصاری در سومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی آذربایجان غربی که صبح امروز در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: کشور در حال حاضر در شرایط دشواری قرار دارد و هرروز هم این شرایط ما دشوارتر می شود و این گونه نیست که بخواهیم با توقعات شرایط عادی مسائل و مشکلات را دنبال کنیم چراکه هم شرایط دولت سخت شده و هم صادرات درآمدهای نفتی و ورودی صندوق توسعه ملی نیز کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: مشکلات واحدهای صنعتی ما بیشتر شده و بازپرداخت تسهیلات بانکی با مشکل مواجه می شود چراکه بانک از محل سپرده های مردم و دریافت اقساط تسهیلات تولید ملی کار می کند و پس اندازهای خرد مردم هم کاهش یافته و لازم است که به مشکلات بانک ها هم توجه شود.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی آذربایجان غربی، عنوان کرد: در رابطه با این پروژه ها باید بررسی کارشناسی صورت پذیرد و مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع کار برای این ها داشته باشیم و ارائه تسهیلات به واحدهایی که تقاضای وام دارند در دستور کار قرار گیرد.

وی، گفت: مشکلات واحدهای تولیدی شاهیندژ و فولاد مورد بررسی قرار گیرد اما در خصوص واحد تولیدی شکر خام و تولید قند پیگیری می کنیم که مسائلشان حل شود.

انصاری، گفت: موضوع ب رخی واحدهای تولیدی پیچیده است چراکه از صندوق توسعه ارزی تسهیلاتی با ۳۲۰۰ تومان گرفته اند و هزینه تمام شده این واحدها بسیار پایین است و چون سرمایه گذار هم وجود دارد اگر معاون اول رئیس جمهور به واحد ما ارجاع دهند ما نیز پیگیر آن خواهیم بود.

وی، با تاکید بر اینکه منابع تولیدی بانک های استان کفاف واحدهای تولیدی استان را نمی دهد، گفت: اگر بانکی هست که تقبل می کند اما سپرده های بانک اجازه پرداخت تسهیلات را نمی دهد با ما مطرح کنند تا آن را پیگیری کنیم که اجازه پرداخت تسهیلات بیشتر از سپرده ها را بدهیم که بانک های استان حتی بانک های خصوصی در تامین منابع برای اعطای تسهیلات مشکلی نداشته باشند.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، با تاکید بر اینکه جهاد کشاورزی باید کشاورزان را به سمت کشت گلخانه ای و استفاده از آبیاری تحت فشار سوق دهد، اذعان کرد: در مورد گلخانه ها کسانی که از آب خودشان استفاده می کنند آب آن ها به صنعتی تبدیل نمی شود، جهاد کشاورزی هم باید بهره برداران را به این کار تشویق کند که مصرف آب پایین آمده و درآمد کشاورزی استان افزایش یابد، از طریق ستاد احیا نیز پیگیری می کنیم تا برای توسعه کشت گلخانه ای موافقتی اخذ کرده و مصوبه ای را برای شهرک های گلخانه ای ارائه کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود

استاندار قم گفت: کندی در تصمیم‌گیری درخصوص حل مشکلات واحدهای تولیدی باعث نابودی آن می‌شود، لذا ادارات قم نسبت به این موضوع با سرعت بیشتری تصمیم‌گیری کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری عصر امروز در اولین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: تصمیم‌گیری دستگاه‌های دولتی و اجرایی قم درخصوص برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی باید با سرعت هرچه تمام‌تر انجام شود.

وی افزود: کُندی در تصمیم‌گیری در این حوزه باعث نابودی و مرگ واحد تولیدی می‌شود و این اقدام برخلاف دستور رهبر انقلاب است.

استاندار قم تصریح کرد: حمایت از تولیدکنندگان در دستور کار مدیریت استان بوده و ما تلاش خواهیم کرد تا جایی که قانون به ما اجازه داده آن‌ها را حمایت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حل مشکل مردم باید اولویت مدیران باشد، تاکید کرد: فرصت کار کردن یک دولت چهار سال است؛ لذا مدیران استان به این موضوع اهتمام داشته و توجه کنند حل مشکل مردم اولویتشان باشد.

آقامیری عنوان کرد: مدیری که نسبت به مشکلات مردم بی‌تفاوت است از قطار خدمتگزاری به مردم پیاده خواهد شد و ما در جابجایی مدیران ناکارآمد اغماضی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • خط و نشان صریح ابراهیم رئیسی برای بانک‌ها با «حق ندارید»! | فیلم
  • دستور رئیسی برای مقابله با بنگاهداری بانک ها
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • دستور ویژه رئیسی برای احیای واحد‌های تولیدی در تملک بانک‌ها
  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد
  • سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است