Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@15:29:37 GMT

منتظر دریافت خبر خوب بازگشایی مرز خسروی هستیم

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۲۲۷۸

منتظر دریافت خبر خوب بازگشایی مرز خسروی هستیم

الهی تبار، با اشاره به توافقات به عمل آمده میان وزرای کشور ایران و عراق، از بازگشایی مرز خسروی طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، «محمد ابراهیم الهی تبار» امروز(پنج شنبه، ۱۴ شهریور) در نشست اعضای کانون وکلای استان کرمانشاه، کردستان،لرستان وایلام که با حضور دکتر جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور در سالن شهدای استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی، فرصت بسیار خوبی برای نشان دادن شایستگی های کرمانشاه و قصرشیرین در میزبانی از زائران امام حسین(ع)است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، با اشاره به رایزنی های به عمل آمده در خصوص بازگشایی مرز خسروی، افزود: با پی گیری های جدی استاندار، وزیر کشور، شورای امنیت و شورای عالی امنیت و ملاقات هایی که سران دو کشور در عراق و تهران داشتند؛ امسال مرز خسروی برای تردد زائران باز می شود.

 

وی با اشاره به  تجربه ۶سال گذشته استان در میزبانی از زوار اربعین، ابرازامیدواری کرد: استان در روزهای آینده، خبرهای خوبی از بازگشایی مرز خسروی دریافت کند.

 

 

الهی تبار، با اشاره به تفاوت اربعین امسال با سالهای گذشته، اظهار کرد: باتوجه به لغو ویزا و حذف اخذ ریال از زوار از سوی طرف عراقی، پیش بینی می شود حضور دو برابری زوار را در اربعین امسال داشته باشیم.

 

وی در ادامه با اشاره به نقش سمن ها در حوزه های مختلف، گفت: دولت در پی تقویت، حمایت و توانمند سازی سازمانهای مردم نهاد بوده است.

 

معاون استاندار کرمانشاه، عنوان کرد: کانون های وکلا یکی از قدیمی ترین تشکل‌های مردم نهاد کشور بوده که علیرغم فراز و نشیب ها همچنان استوار ایستاده و در جریانات انقلاب حضور موثری داشته است.

 

وی در پایان گفت: افتخار می کنیم که عالمان حقوق ما در عرصه بین المللی به زیبایی توانستند از منافع ملی ما دفاع کنند مصداق آن برجام بود که در کنار دیپلمات ها این رویداد خوب را رقم بزنند و دشمن اعتراف کرد که کلاه سر ما رفته است و از طرف دیگر نقش آفرینی  حقوقدانان در دیوان لاهه بود که از منافع ملی ما دفاع می کنند.

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های مساجد مجلس خبرگزاری شبستان روزنامه عاشورا بازگشایی مرز خسروی زائران کربلا اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه

وحید امیری معاون گردشگری استان با اشاره پایان تعطیلات عید سعید فطر، گفت : از ۲۴ اسفند و با شروع سفر‌های نوروزی تا پایان روز گذشته (۲۴ فروردین) بیش از سه میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه بازدید داشته اند. 

وی افزود: ۳۰۰ هزار نفر از این آمار مربوط به تعطیلات سه روزه عید سعید فطر است که گردشگران از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، تفریحی، فرهنگی، مذهبی، دست ساز و موزه‌های استان دیدن کرده اند. 

معاون گردشگری استان تصریح کرد: در مدت یک ماه گذشته ۷۳۷ هزار و ۳۸۴ نفر از پنج اثر و بنای تاریخی دارای ورودی استان یعنی تاق بستان، بیستون، معبد آناهیتا، تکیه معاون الملک و تکیه بیگربیگی بازدید داشته اند که ۶۵ هزار نفر از این آمار مربوط تعطیلات عید فطر است.

وی در خصوص آمار اسکان مسافران نوروزی در استان طی یک ماه گذشته هم گفت: در این مدت ۱۰۱ هزار و ۳۵۵ نفر در مراکز اقامتی رسمی استان شامل هتل ها، اقامتگاه‌های بوم گردی، خانه مسافرها، میهمانپذیر‌ها و هتل بوتیک‌ها و ... اسکان پیدا کردند. 

امیری افزود: از این آمار اسکان ۱۰ هزار و ۲۰۸ نفر مربوط به تعطیلات عید فطر است و طبق آمار‌ها حدود ۷۳ درصد از ظرفیت مراکز اقامتی استان طی این سه روز پر شده بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می باید
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می‌باید
  • توسعه ناوگان حمل و نقل در اربعین/ ممنوعیت فروش بلیت چارتری نجف
  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»
  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز
  • هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان به شهرداری‌های ایلام پرداخت شد
  • بیش از ۶۶ درصد سدهای کرمانشاه پر است
  • بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های استان ایلام