Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@08:04:31 GMT

فرصت دوباره تاتنهام برای جذب دیبالا

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۲۴۱۹

فرصت دوباره تاتنهام برای جذب دیبالا

خبرگزاری میزان- باشگاه تاتنهام بار دیگر شانس خود را برای جذب مهاجم آرژانتینی یوونتوس امتحان خواهد کرد. تاریخ انتشار: 14:31 - 14 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۷۵۱۹

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، روزنامه انگلیسی «دیلی‌استار» خبر داد باشگاه تاتنهام در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه دوباره شانس خود را برای جذب پائولو دیبالا، مهاجم یوونتوس امتحان خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپرز‌ها قصد داشتند تا پیش از پایان بازار نقل‌ وانتقالات تابستانی با ارائه پیشنهادی به ارزش 70 میلیون یورو ملی‌پوش آرژانتینی یوونتوس را به خدمت بگیرند. این پیشنهاد مورد پذیرش باشگاه یوونتوس قرار گرفت، اما به دلیل حقوق بالای درخواستی و حق تصویر دیبالا به نتیجه‌ای نرسید و این باشگاه موفق به جذب او نشد.

یووه اما همچنان به فروش این مهاجم 25 ساله در پنجره نقل‌وانتقالات ماه ژانویه امیدوار است و باشگاه تاتنهام این فرصت را خواهد داشت که دوباره شانس خود را بری جذب دیبالا امتحان کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دیبالا تاتنهام یونتوس میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۲۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم

سال 1999 در چنین روزی، منچستریونایتد در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی که 2-0 از میزبان خود یوونتوس عقب بود در نهایت با نتیجه 3-2 به برتری رسید و راهی فینال این رقابت ها شد. برای یوونتوس فیلیپو اینزاگی و برای منچستریونایتد روی کین، دوایت یورک و اندی کول گلزنی کردند.

دانلود (27.4MB)

دیگر خبرها

  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • تمدید قرارداد دیبالا و حفظ لوکاکو، دو درخواست ابتدایی ده روسی از مدیران رم
  • کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم
  • پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود
  • دستینی اودوگی تحت عمل جراحی قرار گرفت؛ رویای حضور در یورو 2024 بر باد رفت!
  • میدو: وقتی محمد صلاح در بازل بازی می‌کرد، به تاتنهام توصیه کردم که او را بخرد