Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه استانداران قزوین که در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، افزود:دشمنان انقلاب اسلامی به زعم خود می‌خواهند فضای انتخابات را زمینه‌ساز و بسترساز اختلافات جامعه کرده و از این شرایط بهره برداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی اضافه کرد: دشمنان، سال گذشته برای اتفاقی عظیم در دهه فجر ریل گذاری کرده و با تهییج و تحریک مردم، حادثه پشت حادثه را رقم می‌زدند ولی مردم با درایت و آگاهی در صحنه حضور یافته و با دسیسه‌های آنها مقابله کردند.
 رحمانی فضلی ادامه داد:در این راستا با همدلی مردم و شناخت دشمنان، اعتراضات و تجمعات در پنج ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه قبل ۳۸ درصد کاهش داشته درحالی که فشارها و نارضایتی‌ها در برخی حوزه‌ها افزایش یافته است.
وی گفت: هم اینک کشور ایران اسلامی بعد از ۴۰۰ سال از انقلاب در یک ارزیابی اولیه و کلی، پنج خبر اول دنیا را دارد که اهمیت و وزن جمهوری اسلامی و تاثیرگذاری ایران را در تحولات منطقه ای و بین المللی نشان می‌دهد.
رحمانی فضلی اضافه کرد:۴۰۰ سال است که دنیا تهدیدات آمریکا و اذناب آن از جمله اسراییل و حکومت‌های مرتجع منطقه را از رسانه‌ها برای فروپاشی نظام می‌شنود درحالیکه هم اکنون خبرهای رسانه های جهان به ورود ایران به فضای رقابتی فناوری‌ها، استفاده ایران از انرژی صلح آمیز و ... تبدیل شده که نشان دهنده قدرت، اقتدار و تاثیرگذاری و نفوذ ایران است.
 وزیر کشور اضافه کرد: امروز توانسته‌ایم ضمن اثبات خود حوزه وسیعی از نفوذ را در دنیا به دست آورده و در توازن و تعادل جهانی نیز تاثیرگذار باشیم که باید آن را شگرگذاری کرد.
 وی با بیان اینکه شکرگذاری این موضوع تقویت مولفه‌ها و عناصر موجبه انقلاب است، افزود: اسلام به عنوان سرچشمه و آبشخور حقیقت جویی مردم و وقوع انقلاب همیشه باید مد نظر مسئولان باشد چون اگر در ارزش‌های دینی،  اعتقادی و اخلاقی خود کوتاه آمده یا منفعل شویم یکی از استوانه‌های اصلی انقلاب را دچار خدشه کرده‌ایم.
 رحمانی فضلی با بیان اینکه ولایت و رهبری یکی از استوانه‌های انقلاب است، افزود: در شرایط کنونی مقام معظم رهبری با سرافرازی، درایت و عقلانیت کشور ایران را از طوفان‌های ایجاد شده به سلامت عبور داده و نباید ذره‌ای در این زمینه شک کرده و دچار انفعال شویم.
 وی با اشاره به اینکه عنصر مردم بسترساز، زمینه ساز و قاعده هرم انقلاب است، افزود: مردم در هر شرایطی با تکیه بر اعتقادات دینی خود مقابل فشارها استقامت کرده و انقلاب را به چهل سالگی آن رسانده اند.
 رحمانی فضلی ادامه داد:کارگزاران نظام در هر حوزه قضایی، تقنینی، اجرایی و در کسوت روحانیت و روشنفکری و هر مسئولیت رسمی و اجتماعی باید قدردان مردم بوده و خود را خدمتگزار آنها بدانند.

وی با بیان اینکه دولت به معنی هیات حاکمه مولود اراده مردم است، افزود: دولت به معنای هیات حاکمه دارای مقبولیت و مشروعیت که با آرای مردمی شکل گرفته و منجر به کارآیی در جامعه شود پیش از انقلاب اسلامی در ایران وجود نداشته است.

رحمانی فضلی ادامه داد: تا پیش از انقلاب رابطه حکومت با مردم، یکسویه و بر اساس زور و استبداد بوده است و بعد از مشروطیت نیز شکل گیری مجلس و قوه قضاییه نیز صوری بود و هیچ وقت انتخابات واقعی برگزار نشد.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب، دولت براساس مشروعیت و مقبولیت و با اراده رای ملت شکل گرفت و باید هزاران بار امام راحل را برای شکل دادن دولت در معنای واقعی آن سپاسگذار باشیم.

وزیر کشور اضافه کرد:در این شرایط باید دولت را تقویت کرده و از این طریق، کارآمدی دولت را بیشتر کرده و موجب رضایتمندی مردم و ملت را فراهم آوریم.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی وظیفه داریم وحدت و انسجام را تقویت کنیم، افزود: دشمنان ما الان متوجه هستند که در حوزه نظامی، فلسفی، اعتقادی و کلامی، فرهنگی و اخلاقی با ایران نمی‌توانند مقابله کنند بنابراین برای فشار به داخل کشور روی آورده اند.

فضلی اضافه کرد:آنها براساس تحلیل غلط خود از تحولات بهمن ماه سال قبل برای ایجاد اختلافات داخلی در ایران تلاش می‌کنند و باید با وحدت و انسجام و هماهنگی برای مقابله با آنها تلاش کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات ایران رسانه مجلس شورای اسلامی معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق قدرت بازدارندگی ایران را افزایش داد/ عبور از گنبد آهنین خارق‌العاده بود

محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره حمله ایران به اسرائیل گفت: باید یک پاسخ محکم به این رژیم جنایتکار که قوانین و موازین بین‌المللی را رعایت نمی‌کند داده می‌شد.

وی اظهار کرد: متاسفانه نهاد‌های بین‌المللی جنایت حمله به کنسولگری ایران در دمشق پایتخت سوریه را محکوم نکردند به همین دلیل جمهوری اسلامی ایران براساس منشور سازمان ملل که اجازه می‌دهد دفاع مشروع انجام شود به این جنایت پاسخ داد.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس ادامه داد: در پاسخ به حمله جنایتکارانه و تجاوزکارانه اسرائیل به کنسولگری کشورمان در سوریه یک عملیات محدود طراحی شد و علی‌رغم ایجاد سد‌ها و سپر‌هایی که آمریکا، انگلیس، فرانسه و برخی از کشور‌های منطقه در مقابل موشک‌ها و پهپاد‌های ایران ایجاد کردند اهدافی که در سرزمین‌های اشغالی مدنظر بود مورد اصابت قرار گرفت و عملیات وعده صادق بسیار موفقیت‌آمیز بود.

جوکار گفت: تنبیه متجاوز به این معنا نیست که کاملا انتقام گرفته شده، چون در حقیقت عملیات وعده صادق نقش بازدارندگی داشت چراکه ایران در مقابل کشور‌هایی که تهدید نظامی می‌کنند با هیچ‌کس شوخی ندارد و خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران منافع ملی است و هر کس منافع ملی را مورد تهاجم قرار دهد یقینا با پاسخ‌های محکم ایران مواجه خواهد شد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس اظهار کرد: آنچه اهمیت داشت حرکت‌ها و دقت در این عملیات بود البته عملیات وعده صادق خلاقانه و نوآورانه بود، چون عبور دادن موشک‌ها و پهپاد‌ها از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی کار بسیار خارق‌العاده‌ای بود که انجام شد.

وی بیان‌کرد: عملیات وعده صادق باعث وحدت، انسجام ملی و افزایش سرمایه اجتماعی کشور شد، چون به تقاضای مردم انجام گرفت و خوشحالی امت اسلامی در منطقه و همچنین مردم مظلوم فلسطین را به دنبال داشت.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس تصریح کرد: آمریکایی‌ها نقاط ضعف زیادی در منطقه دارند و اهدافی که در منطقه متعلق به آمریکایی‌ها وجود دارد زیاد است و به شدت آسیب‌پذیرند لذا آمریکایی‌ها اصلا توان مقابله را ندارند و اگر بخواهند علیه ایران عملیات نظامی انجام دهند یقینا منافعشان در خطر خواهد افتاد و باید هزینه‌های زیادی را متحمل شوند به همین دلیل سعی می‌کنند آرام‌سازی را انجام دهند.

جوکار گفت: توان موشکی و پهپادی ایران را هیچ‌کس در دنیا نمی‌تواند انکار کند و برای اولین‌بار بود که حمله مستقیم از خاک ایران به اسرائیل انجام شد و قدرت بازدارندگی ایران در مقابل آنها افزایش پیدا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • عملیات وعده صادق قدرت بازدارندگی ایران را افزایش داد/ عبور از گنبد آهنین خارق‌العاده بود
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم