Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-23@23:02:25 GMT

فناپ، برترین شرکت پارک فناوری پردیس شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۲۷۶۵

فناپ، برترین شرکت پارک فناوری پردیس شد

به گزارش پایگاه خبری امتداد، فناپ جایزه‌ برترین شرکت پارک فناوری پردیس را بر اساس معیارهای ارزشیابی عملکرد شرکت‌های حاضر در این پارک و به‌دلیل توسعه‌ی متوازن کسب و کار شرکت در ابعاد فنی، اقتصادی، سازمانی و دیگر سرفصل‌های مربوطه، در سال ۱۳۹۷ کسب کرد.

بر اساس این خبر، شهاب جوانمردی، مدیرعامل فناپ، این جایزه را از سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور و انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اجلاس با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، غلامرضا انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه، پروانه مافی نماینده مجلس، معاون وزارت نفت، مقامات شهرداری و امام جمعه پردیس، مدیران عامل شرکت‌های حاضر در پارک فناوری پردیس و برخی دیگر از فعالان و متخصصان حوزه‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، روز شنبه نهم شهریور در محل سالن همایش‌های این پارک برگزار شد.


true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکمی، اکرم فداکار را به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد منصوب کرد.

در حکم انتصاب اکرم فداکار آمده است:

 بنا به پیشنهاد معاون محترم حقوقی امور دولت مجلس و استان‌ها و نظر به شایستگی تعهد تخصص و تجربیات ارزشمندتان به موجب این حکم سرکار عالی را به سمت مدیر کل ارتباطات و فناوری و اطلاعات استان یزد منصوب می‌نمایم.

از سرکار عالی انتظار می‌رود به عنوان نماینده ارشد وزیر در استان علاوه بر انجام امور محوله در چهارچوب شرح وظایف، ضمن هماهنگی ظرفیت‌های سایر واحد‌های استانی و منطقه‌ای این وزارتخانه و با هماهنگی و تعامل با استاندار محترم و سایر دستگاه‌های اجرایی استانی نسبت به تحقق موارد تعیین شده اهتمام لازم را به عمل آورید.

امیدوارم با اتکال به خداوند سبحان، رعایت اخلاق اسلامی، تقوای الهی، با روحیه جهادی در راستای خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت تحقق اهداف "دولت مردمی، ایران قوی" موفق و موید باشید.

گفتنی است، اکرم فداکار پیش از انتصاب به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، عناوینی همچون مسئول مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان، معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مسئول پیگیری‌های ویژه اقتصاد دانش بنیان در استان، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد را در کارنامه کاری خود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • شرکت‌های دانش‌بنیان بوشهر برای حل مسائل زیست محیطی پای کار هستند
  • فناوری با بلوغ پایین در پارک‌های علم و فناوری رها شده اند 
  • گردهمایی دو روزه مدیران مراکز نوآوری و ‌پارک‌های علم و فناوری به پایان می رسد
  • مراکز نوآوری و کارآفرینی دسته بندی می‌شوند
  • تولید دستگاه دمنده گاز CO۲ برای آندوسکوپی در ایران
  • راه‌اندازی دو نیروگاه با ظرفیت ۱۲ مگاوات تولید برق