Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مایکل لودویگ» روز پنجشنبه در دیدار و گفت وگو با «پیروز حناچی» شهردار تهران که در ساختمان شهرداری وین برگزار شد، اظهار کرد: در مناسبات دو پایتخت مشکلات روزمره مردم مد نظر است و چالش‌های ایدئولوژیک و سیاست های بین الملی مطرح نیست.

«پیروز حناچی شهردار تهران دوشنبه شب گذشته در راس هیاتی از مدیران شهری و شورا به دعوت «لی یونگ» مدیر کل یونیدو و همتای اتریشی خود وارد وین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکنون با مدیرکل سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) و دبیرکل مجمع شهرهای اروپایی ملاقات کرده و بر اساس برنامه اعلام شده راهی آلمان خواهند شد تا با شهردار برلین هم دیدار کنند. محمود میرلوحی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز حناچی را دراین سفر همراهی می کند.»

شهردار وین گفت: ما شهردار ها می‌توانیم در این زمینه خیلی نزدیک به هم کار کنیم و این مساله می‌تواند تکمیلی برای سایر سیاست ها باشد.

لودویگ با اشاره به اسناد و موافقتنامه های همکاری دو پایتخت تصریح کرد: چند سالی است که روابط و تبادل تجارب بسیار خوبی میان تهران و وین برقرار است و گفت وگو های زیادی در حوزه های مختلف از جمله شهرهای هوشمند انجام شده است.

وی ادامه داد: تهران شهری بزرگ و تاریخی است که به مراتب از وین بزرگتر است و البته وین دومین شهر بزرگ اروپا ‌و مقر نهادها و موسسات بین المللی مختلفی است که دراین زمینه علاقه مندیم تجربیات موثری بین شهرداری های دو شهر مبادله شود. همکاری در صنعت گردشگری و حل مشکلات شهری از جمله حمل و نقل عمومی و پسماند از جمله مواردی است که در دستور کار دو طرف برای گسترش و توسعه همکاری ها وجود دارد.

شهردار وین ملاقات با شهردار تهران را گامی مهم در راستای گسترش همکاری های نزدیک و تبادل کاری عنوا کرد و افزود: از نظر من شهرداران خیلی به مردم نزدیک هستند و اطلاع بیشتر و دقیقی از دغدغه های مردم دارند.

«پیروز حناچی» شهردار تهران هم در این دیدار گفت: محدودیت هایی که معمولا بین دولت ها وجود دارد بین نهادهای عمومی ، مردمی و سازمان های غیر دولتی نیست و با توجه به سابقه همکاری های مشترک تهران و وین، درصدد گسترش و افزایش سطح همکاری ها در بخش های پسماند، هوشمند سازی و حمل و نقل عمومی هستیم.

شهردار تهران در ادامه سفر خود به اتریش، صبح امروز(پنجشنبه) صبحانه را میهمان «مایکل لودویگ» شهردار وین در ساختمان شهرداری پایتخت اتریش بود.

کد خبر 454048 برچسب‌ها پیروز حناچی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پیروز حناچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس

شهردار تهران درباره در پیش بودن دور دوم انتخابات مجلس در تهران گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی در پاسخ به سوالی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر  در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد،گفت : موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی افزود:  در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم. 

زاکانی گفت:  ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعا در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • گروه ۷ کشور‌های همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • گروه ۷ کشورهای همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • هفت اختراعی که زندگی شهری را تغییر داد
  • دیپلمات سابق ایران: اینکه 10 کشور برای دفع حمله ایران مجبور به همکاری بودند مهم است
  • محدودیت‌ها و حرایم بهداشتی مانعی برای مشارکت مردم در صنعت دام‌داری و توسعه بخش کشاورزی
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • پله‌های برقی تهران نونوار می‌شود
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس