Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم نجف آباد با اشاره به تخلفات و انتصابات سفارشی در دولت و سیستم های مالی اشاره کرد و گفت: اقدامات اینچنینی که به انتصاب سفارشی برخی افراد منتهی می شود، نتیجه ای جز خسران و ضررهای مادی و اجتماعی برای مردم ندارد و کار تخصصی تحت الشعاع مسائلی می شود.

«ابوالفضل ابوترابی» نماینده مردم نجف آباد در مجلس در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص تخلفات و انتصاب های سفارشی برخی افراد برای تصدی گری سیستم های مالی و پولی کشور اظهار داشت: ما کلا به کاری که با دخالت، رابطه و فشار همراه باشد و بخواهد جایگزین امورات تخصصی شود مخالفیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این که انتصاب های سفارشی و حمایت برخی از مسئولین دولتی از افراد خاص می تواند برای مردم خسارات زیادی به همراه داشته باشد، گفت: اقدامات اینچنینی که به انتصاب سفارشی برخی افراد منتهی می شود، نتیجه ای جز خسران و ضررهای مادی و اجتماعی برای مردم ندارد و کار تخصصی تحت الشعاع مسائلی دیگر می شود.

ابوترابی خاطر نشان کرد: افرادی که از اهلیت لازم برخوردار نیستند و به نوعی تخصص و تجربه کافی را برای انجام امور را ندارند، برای مردم مشکلاتی را به بار می آورند.

وی در پاسخ به این سوال که "آیا مجلس برای مقابله با انتصابات سفارشی اقداماتی صورت داده است؟" گفت: خیر، مجلس اقدامی در این خصوص نداشته است و این از ضعف هایی است که در مجلس باید مرتفع شود.

نماینده مردم نجف آباد در تشریح انتظارات و توقعات از مجلس برای مقابله با این نوع تخلفات بیان داشت:  مجلس باید از بعد نظارتی -طبق قانون اساسی که می تواند در همه امور سوال کند- به این مسئله ورود کند و از دولت در این باره سوال کند ولی متاسفانه اقدامی در این مورد صورت نگرفته است.

ابوترابی در پایان به دلیل قصور مجلس در این رابطه اشاره کرد و گفت: مجلس دهم از بعد نظارتی ضعیف است و باید بعد نظارتی خود را قوی تر کند.

به گزارش دانا بر اساس اخبار منتشر شده قرار است برخی انتصابات در هیئت مدیره بانک ملت با حمایت فریدون صورت بگیرد.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان به دنبال افغانستان ضعیف و چندپارچه هستند

عبداللطیف نظری معاون وزارت اقتصاد طالبان در نشست اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان گفت: دشمنان مردم افغانستان می‌خواهند یک افغانستان ضعیف و چندپارچه وجود داشته باشد.

وی افزود: ما وظیفه داریم یک افغانستان متحد و قوی را برای نسل‌های آینده خود به میراث بگذاریم؛ این مهمترین رسالت همه ماست.

 معاون وزارت اقتصاد طالبان پیش از این در یک گردهمایی در «غزنی» گفته بود مردم افغانستان از جنگ حمایت نمی‌کنند و حامی نظام اسلامی هستند.

نظری با اظهار اینکه طی 20 سال گذشته حضور نظامیان آمریکایی و ناتو در افغانستان مردم مالک سرزمین خود نبودند، تاکید کرده بود: در حال حاضر این کشور آزاد و مستقل است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • دشمنان به دنبال افغانستان ضعیف و چندپارچه هستند
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس بیان کرد؛ نمره ضعیف کشور در برخی شاخص های محیط زیستی